SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU Kietrz oferta pracy Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów

Data publikacji: 2016-08-24

Lokalizacja: Kietrz (opolskie)

Pracodawca: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 21, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kietrz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kietrz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: własny samochód

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła znajomość obsługi komputera : Word, Exel, PowerPoint, Internet

Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 21, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: głubczycki

Gmina pracodawcy: Kietrz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kietrz

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich gdzie indziej niesklasyfikowanych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 25.08.2016

Oferta pracy ważna do: 05.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - 1 100 - 1 250 PLN

sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowanie raportów i zestawień,archwizacja dokumentów; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-06-13 - Zawadzkie (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI - od 3 490 PLN

Obsługa klienta na stacji paliw
POŚREDNICTWO HANDLOWE Zbigniew Trąbiński - 2018-07-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

kontakt z klientem niemieckim. Przygotowanie i nadzór inwestycji, kosztorysowanie inwestycji. Branża : meble na wymiar. Możliwość pracy w delegacji (Niemcy).
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. ODZYSKIWANIA SUROWCÓW WTÓRNYCH (Z) - do 2 000 PLN

kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA OZSS - od 1 600 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 11/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 100 PLN

Nadzór nad kadrami i płacami w oprciu o obowiązujące przepisy
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ARANŻACJI WNĘTRZ - 2 100 - 2 700 PLN

projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 13 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (SEKRETARKA) - od 2 800 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-01-02 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW - od 3 000 PLN

Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA OBIEKTEM HOTELARSKO-RESTAURACYJNYM - od 2 000 PLN

Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU - od 1 850 PLN

wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e- marketingowych (SEM) oraz SEO, bardzo dobra znajomość narzędzi Gogle Adwords oraz Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień,
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

rekrutacja osób na poszczególne stanowiska pracy w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI CD - do 8 000 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenia w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji filtrów, wdrażanie innowacji w procesie produkcyji filtrów ceramicznych z kordierytu; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych; współpraca z Japońskiemi specjalistami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 14 PLN

Kontrola małych elementów produktów samochodowych lub RTV
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)

SPECJALISTA DS PLANOWANIA I RAPORTOWANIA - od 6 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I PRODUKCJI - do 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat