SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU Kietrz oferta pracy Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów
Data publikacji: 2016-08-24
Lokalizacja: Kietrz (opolskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 21, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MONITORINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kietrz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kietrz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: własny samochód
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła znajomość obsługi komputera : Word, Exel, PowerPoint, Internet
Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 21, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: głubczycki
Gmina pracodawcy: Kietrz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kietrz
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich gdzie indziej niesklasyfikowanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 05.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowanie raportów i zestawień,archwizacja dokumentów; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-06-13 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa klienta na stacji paliw
POŚREDNICTWO HANDLOWE Zbigniew Trąbiński - 2018-07-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
kontakt z klientem niemieckim. Przygotowanie i nadzór inwestycji, kosztorysowanie inwestycji. Branża : meble na wymiar. Możliwość pracy w delegacji (Niemcy).
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zabrze (śląskie)
kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 11/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
Nadzór nad kadrami i płacami w oprciu o obowiązujące przepisy
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-01-02 - Łuków (lubelskie)
Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e- marketingowych (SEM) oraz SEO, bardzo dobra znajomość narzędzi Gogle Adwords oraz Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień,
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
rekrutacja osób na poszczególne stanowiska pracy w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenia w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji filtrów, wdrażanie innowacji w procesie produkcyji filtrów ceramicznych z kordierytu; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych; współpraca z Japońskiemi specjalistami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
Kontrola małych elementów produktów samochodowych lub RTV
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Tychy (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C. - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)