SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI, K/M Warszawa oferta pracy Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI, K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Dofinansowanie do opieki medycznej i karty sportowej, premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, gastronomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe gastronomiczne. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Znajomość j. angielskiego na poziomie podstawowym. Zakres obowiązków: współpraca z lokalami w obszarach związanych z rozliczeniem, zaopatrzeniem i wyposażeniem; bieżąca obsługa administracyjna biura; prowadzenie korespondencji z urzędami; wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) zprsa.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zprsa.pl
Ulica pracodawcy: Jubilerska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 29.03.2018
Oferta pracy ważna do: 26.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- obsługa programów komputerowych - przygotowywanie ofert - przygotowywanie wycen - przygotowywanie umów - obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sierpc (mazowieckie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Mleczarnia Turek Sp. z o.o. Zakład w Głubczycach - 2016-08-02 - Głubczyce (opolskie)
- pozyskiwanie klientów- realizacja planów sprzedaży- raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o ich poprawność- Streszczanie treści dokumentacji w celu podjęcia decyzji w sprawach przetargów-Reprezentowanie firmy przed urzędami- Dbanie o dobre kontakty z dostawcami produktów, potrzebnych do funkcjonowania firmy- Bieżący kontakt z wszystkimi działami firmy i klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zawiercie (śląskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości, kadr i płac, kontrola nad należnościami i zobowiązaniami firmy, windykacja,kontakt z GUS, ZUS, US
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TRANSKOP" STEFAN CZEREP - 2017-09-27 - Lubin (dolnośląskie)
Zadania:dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach,realizacja projektów marketingowych marki na podległym terenie, pomoc w zakresie gromadzenia dokumentacji,podpisywanie umów z klientami, którym przysługuje odszkodowanie budowanie własnego zespołu doradców,przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym. Prowadzenie rozliczeń i pomoc w zarządzaniu budowami zagranicznymi. Wymagana bdb znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mianowice (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert, organizowanie usług, kontaktowanie się z klientami, ocena potrzeb klientów i rekomendowanie im usług.Praca w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Biuro Turystyczne PLANIK TRAVEL Iwona Krstulović - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)
Tworzenie i nadzór zorganizowanego procesu zmian w zakresie testowania systemów w środowisku IT, identyfikacja możliwości wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze nowych technologi i procesów metodą IQ, wsparcie użytkjowników systemów informatycznych, przygotowywanie raportów oraz budowanie silnych relacji z kadrą zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,udzielanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych, w szczególności o ofercie uczelni, zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, inicjowanie, organizowanie i prowadzenie indywidualnych porad zawodowych aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, pozyskanie informacji o sytuacji zawodowej uczestnika projektu, diagnoza jego potencjału i preferencji zawodowych, analiza informacji z uwzględnieniem jego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji, motywacji, uzdolnień, zainteresowań i predyspozycji zawodowych, sytuacji materialnej i sytuacji rodzinnej, udzielanie porad indywidualnych oraz informacji zawodowej nt. rynku pracy, możliwości szkolenia, podnoszenia kwalifikacji i przekwalifikowania, wspieranie uczestników projektu w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy, w przygotowaniu do rozmowy o pracę, w kontaktach z pracodawcami świadczenie usługi coachingu kariery, jako rozwinięcie usługi doradczej w zakresie rozwijania konkretnych kompetencji przydatnych do swobodnego poruszania się po rynku pracy, świadczenie usługi coachingu zawodowego, służącego rozwojowi zawodowemu uczestników projektu, opracowywanie materiałów promocyjnych, doradczych i edukacyjnych, wdrożenie działań realizowanych w ramach projektu, w tym m.in.: dbanie o obsługę administracyjną studentów Uczelni oraz dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych i odpowiednią promocję realizowanych działań.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMÓW O PRACĘ I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH DO ZUS, PFRON, GUS, NALICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH DO US, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH, KONTAKTY Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ZUS, US, GUS, PIP, PFRON I INNE, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI NA POTRZEBY ZARZĄDU, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU KADR I PŁAC;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL jan.turnak (at) geomar.pl
GEOMAR S.A. - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa finansowo-księgowa biblioteki (więcej informacji na stronie: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl)
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-05-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)