SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD OSOBOWYCH Wałcz oferta pracy RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach,realizacja projektów marketingowych marki na podległym terenie, pomoc w zakresie gromadzenia dokumentacji,podpisywanie umów z klientami, którym przysługuje odszkodowanie budowanie własnego zespołu doradców,przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 73, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach,realizacja projektów marketingowych marki na podległym terenie, pomoc w zakresie gromadzenia dokumentacji,podpisywanie umów z klientami, którym przysługuje odszkodowanie budowanie własnego zespołu doradców,przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
kwotę wynagrodzenia od 2000zł brutto + prowizja ustalono przy podpisaniu umowy godziny pracy nie określone ilość godzin pracy 40h + nadgodziny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania:wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem,prawo jazdy kat. B,umiejętność zarządzania własnym czasem,stawianie sobie ambitnych celów.Mile widziane:doświadczenie w zarządzaniu zespołem,doświadczenie w pracy w branży odszkodowań, ubezpieczeń, finansów.
Nazwa pracodawcy:
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Bydgoska 73, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informujemy, że nie zwracamy przesłanych dokumentów oraz zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej adnotacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Return Kancelaria Odszkodowawacza sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Return Kancelaria Odszkodowawacza sp. z o.o. do celów rekrutacyjnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 73
Profil działalności pracodawcy:
Return Kancelaria Odszkdowawcza Sp. z o.o. jest firmą wspierającą osoby fizyczne wzakresie dochodzenia odszkodowań od firm ubezpieczeniowych. Wspieramy poszkodowanych w wypadkach oraz bliskich osób poszkodowanych w uzyskaniu odszkodowań oraz świadczeń wynikających ze szkody, np. rent i zadośćuczynień.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 04.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i marketingowych oraz udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
KASPA GROUP Paweł Knopczyński - 2015-11-12 - Oborniki (wielkopolskie)
Nadzoruje przygotowywanie raportów dla członków zespołu, nadzoruje wypłaty pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
koordynacja pracy montażu konstrukcji drewnianych, aktywne uczestnictwo w pracach montazowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Świerczyna (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)
organizacja i zarządzanie procesami zakupowymi od fazy planowania poprzez negocjacje i renegocjacje zawieranych umów, zarządzanie relacjami z dostawcami, ocena współpracy oraz dobór dostawców, negocjowanie oraz przygotowywanie umów i kontraktów zakupowych, zamawianie towarów i materiałów do produkcji, kontrola zgodności dostaw
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)
- działania marketingowe firmy- obsługa klienta- obsługa programu do fakturowania- obsługa kasy fiskalnej
Zakład Stolarski "Złoty Sęk" Jerzy Popławski - 2016-03-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Praca w dziale ksiegowości ze znajomością pełnych ksiąg (stanowisko samodzielnego księgowego) Mile widziane osoby niepełnosprawne
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
-obsługa partnerów biznesowych z Ukrainy, Białorusi oraz Rosji, współpracujących z firmą,- przygotowywanie i zawieranie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,- składanie ofert sprzedaży,- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert,- organizacja akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wyszków (mazowieckie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spozywczych materiałów wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ruchu granicznego, pomoc w sprawowaniu nadzoru przeciwepidemiologicznego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Koroszczyn (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa kontraktów handlowych. Kontakty z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i dokumentacją.
Nbit Sp. J. Popenda Ireneusz Jenczmionka Jarosław - 2016-01-20 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta biura podróży, sprzedaż ofert w systemach rezerwacyjnych IRIS PLUS, MERLINX
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe II st.: Automatyka, Inżynieria materiałowa i metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-06-27 - Gliwice (śląskie)
proste prace głównie przy wykopach pod instalacje elektryczne
ELEKTRO-INSTAL-BUD Niebrzegowski Krzyszyof - 2018-07-05 - Łuków (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kruklanki (warmińsko-mazurskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu - 2016-07-14 - Międzychód (wielkopolskie)
Kosztorysowanie prac budowlanych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-06 - Przemyśl (podkarpackie)
organizacja sprzedaży odzieży
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)
obsługa biura, benificjentów, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Stryków (łódzkie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacyjne wsparcie spotkań i obsługa interesantów, prace administracyjne w tym zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, organizacja spotkań firmowych, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Ustroń (śląskie)
Obsługa klienta, organizowanie załadunku i rozładunku, nadzorowanie zamówień, pomoc w organizacji pracy w magazynie, pomoc przy noszeniu i przyuczenie do przygotowania towaru do wydania dla klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doswiadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, mozliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2015-12-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)