SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Międzychód oferta pracy POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Międzychód (wielkopolskie)
Pracodawca: POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1C/4, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizjasystem zadaniowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzychód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzychód
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 19, 60-782 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: 19.07.2016, Godziny : 11.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: www.polskapress.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2016
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Oświęcim (małopolskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)
prowadzenie sklepu internetowego, przygotowywanie atrakcyjnych i rzetelnych opisów produktówznajomość zagadnień i narzędzi związanych z obsługa sklepu www, umiejetność poruszania się w systemach zarządzania treścią (CMS)
FHU CONTRA AGNIESZKA BYLSKA - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Świętochłowice (śląskie)
liczenie towarów za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Skierniewice (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kasa, wykładanie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zaopatrywanie sklepów w towary, wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów, negocjacja warunków zakupu, określanie i zamawianie ilości i rodzaju towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęki Kościelne (łódzkie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Mielec (podkarpackie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
operator żurawia samojezdnego
P.P.H.U "LAZAR-R" Robert Lazar - 2018-08-27 - Żory (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA PRODUKCYJNA MIROSŁAWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Mirosławice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w siecimiejsce wykonywania pracy: 1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej Skład Hajnówka (Nieznany Bór)
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2018-02-21 - Hajnówka (podlaskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Profesjonalny odbiór drewna okrągłego oraz kontrola i ponoszenie odpowiedzialności za realizację kontraktów. Poszukiwanie nowych dostawców i poszerzanie obszarów zakupów. Obserwacja rynku. Działalność zakupowa będzie w głównej mierze realizowana w Niemczech i w Polsce. Gotowość do podróży służbowych (około 4 dni w tygodniu).
"SHP DREWNO" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Różańsko (zachodniopomorskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
Sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,rozliczanie czasu pracy,sporzadzanie list płac,wystawianie zaświadczeń wg potrzeb,kontakt z PFRON,sporzadzanie analiz - statystyk.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
Sprzedaż wyrobów piekarsko - cukierniczych, kompleksowa obsługa sklepu.
Zatorski Piekarnia - Cukiernia Lucyna Zatorska - 2016-03-11 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wymagania:- biegła znajomość języka ukraińskiego i polskiego;- znajomość zasad sporządzania dokumentacji związanej z pozwoleniami na pracę oraz oświadczeniami z urzędu pracy;- komunikatywność.Obowiązki:- sporządzanie całości dokumentacji związanej z legalizacją pobytu i pracy pracowników tymczasowych z Ukrainy;- zarządzanie podległym zespołem pracowników tymczasowych;- współpraca z klientami - rozwiązywanie problemów klient-pracownik.
AGENCJA PRACY EMPLOYER POLSKA - 2018-08-14 - Ziemnice (dolnośląskie)
praca w godzinach od 7.30 do 15.30, kontakt z klientem biznesowym, pozyskiwanie klientów
Centrum Szkoleń EXPERT Barbara Jakubowska - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kontakty z oferentami i wyszukiwanie dla nich osób chętnych podjąć pracę. Głównym rynkiem poszukiwań pracowników będzie Rosja i Ukraina. Do obowiązków zatrudnionego będzie również należało sprawdzenie dokumentacji nadsyłanej przez kandydatów i kontakty z nimi w celu wstępnej weryfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia - zapewnienie, organizacja, nadzór nad środkami i procesami transportowymi w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rokocin (pomorskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, wprowadzanie danych do wyliczenia list płac, wprowadzanie i tworzenie raportu kasowego, odbieranie korespondencji i jej wysyłka
SPÓŁKA PRODUCENTÓW WYROBÓW SKÓRZANYCH "KILIŃSKI" - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)