SPECJALISTA DO SPRAW RUCHU TURYSTYCZNEGO (J.ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RUCHU TURYSTYCZNEGO (J.ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozolimskie 56c, 00-803 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RUCHU TURYSTYCZNEGO (J.ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymgania: wykształcenie średnie; umiejętnść pracy w zespole; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność obslugi klienta, sprzedaży, usługi; dobra znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży lub/i handlu detalicznym. Obowiązki: osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za aktywną sprzedaż naszych usług, obsługę klienta, raportowanie sprzedaży oraz dbanie o punkt obsługi, poszukujemy osób rzetelnych, które lubią aktywną pracę w zespole, których zadaniem będzie dostarczanie usług audio przewodników osobom odwiedzającym muzeum. Główne obowiązki: odpowiedzialność za odpowiednie przyjęcie zwiedzających, efektywna sprzedaż i rozpowszechnianie audio wycieczek, bycie pomocnym i uprzejmym, działanie w charakterze ambasadora usług Antenny Audio, kontrola i zarządzanie ruchem turystycznym, działania w roli pomocy technicznej dla odwiedzających, postępowanie zgodnie ze standardami zatwierdzonymi przez firmę. Praca w godz. 10-18, 10-15. Zgłoszenia mailowe: jkowalski (at) antennainternotional.com
Nazwa pracodawcy: ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 56c, 00-803 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.antennainternational.com
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 56c
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, przygotowanie i wysyłka towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Oława (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
profesjonalna obsługa klienta( kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy), skuteczna sprzedaż imprez turystycznych i fachowe doradztwo miejsce pracy: Bieruń
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Bieruń (śląskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Opole (opolskie)
organizacja sprzedaży pieczywa i ciast w placówkach firmowych,pozyskiwanie nowych odbiorców
Piekarnia Paweł Bednarczyk - 2016-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-08-05 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie i nadzór nad załadunkami i rozładunkami wyrobów hutniczych, obsługa dźwigu i ładowarki teleskopowej
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Siemoń (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzenie dokumentów dostawy pod względem merytorycznym, ustalanie terminów dostawy, reklamowanie dostaw surowców (RPO)
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
nauczanie dzieci w przedszkolu
Niepubliczne Anglojęzyczne Przedszkole "MAGIC NURSERY" - 2017-03-13 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z "instrukcją archiwalną" w tym: przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji nie archiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych, udostępnianie i zabezpieczanie materiałów archiwalnych i prowadzenie ich ewidencji, przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego. W zakresie specjalisty: prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu szkód z odpowiedzialności cywilnej ZDPK, prowadzenie magazynu środków trwałych i innych wartości w ZDPK, prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami wytwarzanymi w ZDPK, prowadzenie spraw zwiazanych z gospodarowaniem, eksploatacją samochodów służbowych i innych środków technicznych
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
jw,
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-22 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Częstochowa (śląskie)
w/g stanowiska
KT INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa sprzedaży internetowej, pakowanie przesyłek do kienta
"DRACO" RAFAŁ BUJAK - 2016-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży - dział eksportu.Zakres obowiązków:- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne- kontakt personalny, obsługa telefoniczna i mailowa partnerów handlowych w zakresie rzetelnej i fachowej informacji nt. oferowanych produktów ( okna, drzwi, bramy garażowe)Wymagana biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego, wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, dobra znajomość pakietu MS OFFICE, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość branży stolarki otworowej lub budowlanej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzń biurowych, praca związana z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek oraz rozładunek samochodów.
HYDROSOLAR Sp.z.o.o Dolny Śląsk s.k. - 2017-10-17 - Świdnica (dolnośląskie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja planów, sprzedaż i promocja ofert T-Mobile.
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-04-04 - Sztum (pomorskie)