SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM (K/M) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM (K/M)
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw,
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca na telefon
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzedawca na telefon
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie; min. średnie, biegła znajomość języka słoweńskiego (min. poziom C1) warunek konieczny Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane, wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie, entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru, pracodawca oferuje: stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy, możliwość pracy zdalnej, pracę w polskiejfirmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, obowiązki: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firm, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systememOsoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/SŁOW
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca na telefon
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.12.2016
Data dodania oferty pracy: 02.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta (bezpośrednia i internetowa), nauka wystawiania paragonów i faktur, przyjmowanie towaru, dbałość o ogólny wizerunek towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie analiz
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Głogów (dolnośląskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy
POLMLEK GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń hotelu, głównie pokoi
HOTEL SPA DR IRENA ERIS POLANICA ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, wystawianie faktur VAT,przygotowanie ofert dla klienta i zamówień, wydawanie i wystawianie dokumentów magazynowych
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
przygotowanie ofert dla klientów,opracowanie zamówień,prowadzenie dokumentacji handlowej do eksportu
EDER Wojciech Eder - 2015-12-08 - Fałkowo (wielkopolskie)
Prowadzenie produkcji oraz wdrażanie technologii chemicznych, prowadzenie procesu krystalizacji, wykonywanie analiz i badań chemicznych, prowadzenie dokumentacji wykonywanych procesów i badań, współtworzenie dokumentacji systemowej laboratorium, wdrażanie planu jakości. Praca w godz 7-15 lub 8-16, po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony.
JAKUSZ SPACETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-14 - Szymbark (pomorskie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa linii produkcyjnych do produkcji szkła antyrefleksyjnego, szklarniowego czy dyfuzyjnego,Hartowanie termiczne szkła,Praca przy obróbce chemicznej szkła,Prowadzenie procesów technologicznych,Praca zgodnie z harmonogramem (3 zmiany), również w soboty i niedzieleProwadzenie samokontroli,
D. A. GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
Działania planistyczne i statystyczne, oraz realizacja z ich wykonania w jednostkach. Realizację zadań dotyczących kształcenia i wychowania pracowników młodocianych.
kontakt przez OHP - 2019-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dokumentacji związanej z wydawaniem nasienia, wprowadzanie dokumentów do systemu Insemik, pakowanie i wysyłanie nasienia, prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości, przyjmowanie i weryfikacja zamówień nasienia, w ramach zastępstwa prowadzenie sekretariatu i inne.
Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
tworzenie polityki sprzedaży, usługi w zakresie holowania pojazdów w kraju i Europie, sprzedaż i kupno samochodów, praca w terenie, poszukiwanie nowych rynków zbytu, analiza potrzeb klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
promocja rozpowszechnianie usług turystycznych na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, realizacja przyjętych zamówień turystyki indywidualnej i grupowej na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, sprzedaż biletów komunikacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka słowackiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość j. francuskiego w stopniu min. B2, otwartość, umiejętność nawiązywanai kontaktów z klientem biznesowym. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie wycen, okien, drzwi, rolet, bram. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)
Telefoniczna, mailowa i systemowa obsługa klienta. Zarządzanie zamówienia klientów. Wystawianie i nadzór nad fakturami sprzedażowymi. Zakładanie i nadzór nad zleceniami produkcyjnymi. Sporządzanie i nadzór nad kalkulacjami postprodukcyjnym i zarządzanie dokumentacją klienta. Zarządzanie danymi w SAP. Organizacja transportów do klienta i do obróbek zewnętrznych. Dbanie o wizerunek firmy.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Analiza danych o klientach, prowadzenie kampanii marketingowych, rozwój działu E-Commerce, monitorowanie aktywności pozostałych firm z branży w internecie.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,nadzór nad dokumentacją kadrową
PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek - 2016-05-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami; monitoring nad realizacją planów zakupowych.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-01 - Zawadzkie (opolskie)
Produkcja opakowań z tektury, zarządzanie produkcją. Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 07.00 - 15.00.
Ekonaft Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kontrola stanu zapasów w magazynie,przygotowanie dokumentacji dla dostawców,sporządzanie kalkulacji cenowych,rozpatrywanie skarg,odpowiedzialność za wybór dostawcy,realizacja zamówień
DONGWON CZ, s.r.o. - 2016-05-04 - Czechy (Czechy)
-rozliczanie podatku CIT, z uwzględnieniem uwarunkowań funkcjonowania na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej, - sporządzanie rejestrów i rozliczeń z tytułu podatku VAT, - sporządzanie i składanie deklaracji, - kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US) - koordynowanie prac związnaych z przygotowaniem dokumentacji cen transferowych, - bieżące analizowanie zmian w przepisach podatkowych i ich odpowiednia adaptacja w procedurach wewnętrznych - ewidencja oraz rozliczanie środków trwałych, - udział w procedurach zamknięcia miesiąca, -wsparcie działu księgowości w rejestracji codziennych zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Częstochowa (śląskie)
-OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO- KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ-ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI- PRZYGOTOWYWANIE PACZEK DO WYSYŁKI
PHU TREES-SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2016-11-02 - Zaczernie (podkarpackie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)