SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY) Sztum oferta pracy LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja planów, sprzedaż i promocja ofert T-Mobile.
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Sztum (pomorskie)
Pracodawca: LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 50, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Polska S.A.,- realizacja planów, sprzedaż i promocja ofert T-Mobile.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztum
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sztumski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sztum
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowe wymagania: umiejętności sprzedażowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach. Sposób aplikacji na stanowisko: CV przesłać na adres e-mail: apssztum (at) wp.pl
Nazwa pracodawcy: LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 50, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztum
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
analiza rynku i ofert konkurencji,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów zakupowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-09-14 - Rusiec (łódzkie)
Administracja danymi dot. funduszy emerytalnych. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad kontami emerytalnymi.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsluga klientów w zakresie: składania zamówień, reklamacji, zwrotów, wyjaśnień wszelkich kwestii, zarządzanie odprawami celnymi, wystawianie fsaktur, raportowanie, kontrola płatności, wspołpraca z oddziałami i fabrykami Bemis w Europie, stały nadzór nad zapasami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Duchnice (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych i placowych, sporzadzanie list plac, dokumentacji ZUS itp.
Pronet sp. z o.o. - 2017-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczków (dolnośląskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i towarów spółki;prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowania ofert;nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami firmy;rozbudowa sieci sprzedaży;
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Chorzów (śląskie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bochnia (małopolskie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych, instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części, pomoc użytkownikom, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów, konfiguracja urządzeń LAN, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Absolwent technikum lub student studiów zaocznych, mile widziana obsługa AutoCAD-u, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynacja dokumentacji i spraw administracyjno-prawnych. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Rybnik (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
-telefoniczna sprzedaż do klientów gastronomicznych, -analiza potrzeb Klientów i oferowanie produktów, -aktywe pozyskiwanie zamówień i otrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Krzeszowice (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie działań z zakresu marketingu współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami zewnętrznymi i organizacja akcjimarketingowych, czynny udział w procesie wdrażaniu produktów na rynek, przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż dla poszczególnych grup produktowych i kanałówsprzedaży oraz bieżące wsparcie Działu Sprzedaży, monitoring aktywności wspierających sprzedaż, współudział w zarządzaniu budżetem i kontrola wydatków, współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
DROSED SA - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
Naliczanie płac, rozliczenia z Zus, Kasa, środki trwałe ZFSS.
Gimnazjum Nr 1 - 2016-10-03 - Gdynia (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie harmonogramów przepływu części i wyrobów.Prowadzanie dokumentacji dotyczącej stanowisk roboczych i wyrobów.Opracowywanie informacji planistycznych o planowanych obciążeniach i terminach spływu robót.Planowanie dostaw materiałowych na stanowiska robocze i analizowanie zabezpieczania materiałowego.Analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie. Praca w godz.: 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)