SPECJALISTA DO SPRAW BHP Kędzierzyn-Koźle oferta pracy ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BHP
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie BHP
Nazwa pracodawcy: ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 15/119, 40-951 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + List Motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 30.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza, monitorowanie zapytań ofertowych, praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Kutno (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami firmy, kreślenie w programie Auto-Cad
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-06-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie serwisu www, przygotowywanie akcji promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, nagrywanie meczów I zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-30 - Warszawa (pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-07-07 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- weryfikacja faktur w programie SMARTFIX VERIFIER, - księgowanie faktur oraz tłumaczenie z języka rosyjskiego i agielskiego od zagranicznych dostawców ,- tworzenie i aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- przygotowywanie faktur oraz tłumaczenie na język angielski oraz rosyjski- aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- znajomość języka rosyjskiego ia angielskiego jest niezbędna do stałego kontaktu z zagranicznymi oddziałami BSH, m.in. analiza zleceń, zamówień niezbędnych do produkcji AGD, przesyłanie oraz odbiór korespondencji e-mail, faktur do rozliczeń zamówień itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca archiwizacja stron www, zarządanie mediami społecznościowymi, wdrażanie strategii marketingowej, prezentacje usług spółki, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Olkusz (małopolskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, gnerowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedazy, nawiązywanie stałych konatktów z klientami
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-01-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Wsparcie prawne pracy zarządu spółki i jej poszczególnych działów, kontakty z urzędami i partnerami zewnętrzynymi, tworzenie umów, kontraktów handlowych i porozumień biznesowych w języku rosyjskim/ukraińskim/angielskim/polskim, współpraca z działem księgowości, bieżący monitoring płatności.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Główne obowiązki: wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kandydatów do pracy i służby w zakresie medycyny pracy: badań okresowych, wstępnych, kontrolnych oraz innych wynikających z przepisów medycyny pracy; wykonywanie badań kierowców; dokumentowanie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w niezbędnej dokumentacji medycznej: książki przyjęć pacjentów, karty szczepień, karty zdrowia badań okresowych, karty obiegowe; udział w planowaniu oraz przeprowadzanie szczepień ochronnych funkcjonariuszy i pracowników; przeprowadzanie zajęć realizowanych w ramach programu szkoleń sanitarnych i medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników; organizacja i prowadzenie zabezpieczeń medycznych; dokonywanie przyjęć ambulatoryjnych osób uprawnionych wg harmonogramu; orzekanie o stanie zdrowia osób zatrzymanych; wytwarzanie i przechowywanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe rozliczanie się i archiwizacja posiadanych dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; niekorzystne czynniki psychospołeczne miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł zawodowy lekarza) oraz tytuł specjalisty lub specjalizacja I stopnia.Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zadań służby medycyny pracy określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U.2012.53.); umiejętności: konsultacji kwestii wrażliwych, asertywność, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, komunikatywność; minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: przeszkolenie w jednostce badawczo rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznychpracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego; uprawnienia do badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców; kwalifikacje do przeprowadzania obowiązkowych szczepień ochronnych określone w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych (Dz.U.2016.849 j.t.)
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie i dekretowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie rozliczeń podatkowych, wystawianie faktur i przygotowywanie przelewów, rozliczeń i analiz kosztów
ILLUSTRO DORADZTWO s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas - 2018-03-26 - Opole (opolskie)
prawidłowe, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie księgowości, analiza dokumentów magazynowych, ewidencja środków trwałych, współudział w rozliczaniu produkcji, udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, przygotowanie i sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
wg przogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, rozliczenia ZUS, US
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa zakupów towarów, sprzedaż
PPHU RADE M. Kujundzić - 2015-11-27 - Szczytnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie- stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców- realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów- negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami- wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP- pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców- sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych- podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii- podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu- rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej- realizacja strategii grupy Rimaster
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Zamieszczanie i obróbka zdjęć oraz tekstu na stronie sklepu internetowego. Korespondencja mailowa z klientami. Dbanie o aktualizację stanów magazynowych ww. sklepie. Godziny i miejsce pracy do uzgodnienia.
TRIKOM spółka jawna Daniel Kołtun, Maciej Kruk, Michał Pietrzak - 2015-12-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży.
EMBET ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JOLANTA MIERZWIŃSKA - 2017-03-20 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
• Obsługa centrali telefonicznej.• Organizacja i obsługa spotkań w siedzibie Spółki.• Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.• Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą.• Pomoc w organizacji podróży służbowych, rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli.• Rejestracja wpływających faktur.• Pomoc biurowo-administracyjna dla pracowników Spółki.• Dbałość o nienaganny wygląd recepcji oraz sal konferencyjnych.Praca w godzinach 7-15 / 9-17. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony. Pracodawca prosi o przygotowanie cv.
ULMA Construccion Polska S.A. - 2018-05-18 - Brwinów (mazowieckie)