SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie list płac
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie list płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa urządzeń biurowych, mile widziane obsluga Płatnik OPTIMO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie/cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
Adres strony pracodawcy: www.fulljob.pl
Ulica pracodawcy: Aleja Lotników Polskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych; Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień;Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwożenie towaru
USŁUGI TRANSPORTOWO BAGAŻOWE JAROSŁAW KMIECIAK POZNAŃ - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientem medialnym
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Płońsk (mazowieckie)
Ustawianie parametrów maszyn, obsługa wypalarki laserowej, prasy krawędziowej lub giętarki automatycznej do drutu.
Eldrut S.C. Halina Pietras, Marek Pietras, Bartosz Pietras, Ignacy Pietras - 2017-05-31 - Przebendów (podkarpackie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
projektowanie i programowanie w programie typu CAD i CAM , wdrażanie nowych wyrobów do produkcji, wykonywanie kalkulacji wdrażanych produktów, bieżąca obsługa od strony technicznej klientów firmy
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Łęczyca (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć językowych. bieżąca obsługa kursów i kursantów. Realizacjia zadan menadżera
CENTRUM EDUKACJI ATUT - 2017-06-09 - Głubczyce (opolskie)
utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczeń biurowo-administracyjnych
"JANTAR 2" SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-01-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)
obsługa linii produkcyjnej opakowań papierowych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
renowacja samochodów zabytkowych, kontakt z klientami z Rosji i ukrainy
TWOE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)
Czuwanie nad bezpieczeństwem osób korzystających z pływalni. Proponowane wynagrodzenie brutto 1110 zł + dodatek stażowy. Praca w równoważnym systemie czasu pracy.
BIELSKI SZKOLNY OŚRODEK GIMNASTYKI KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNEJ - 2017-02-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
organizacja transportów drogowych, morskich, lotniczych; obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bieżącej działalności, język koreański, język angielski niezbędny w kontaktach z klientami koreańskimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-20 - Żory (śląskie)
Osoba zajmować się będzie grafiką, mediami społecznościowymi, forami, wizerunkiem i prezentacją firmy oraz wizerunkiem produktów w mediach elektrownicznych.
WRC POLSKA - JACEK KONIECZNY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, znajomość branży tekstylnej i formy zaopatrzenia na rynku tureckim, utrzymanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami, wsperanie działu sprzedaży. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dowolnie wybranych.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Raszyn (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2017-08-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zagranicznych, rekrutacja pracowników
ECO O&Z Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)