SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH Płońsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem medialnym
Data publikacji: 2016-03-07
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: kontakt z klientem medialnym
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw mediów interaktywnych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2016
Data zakończenia pracy: 09.11.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Wolności 12, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw mediów interaktywnych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rymanów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Lubiń (wielkopolskie)
Prowadzenie rejestru wagonów / zbiorników, zarejestrowanych w TDT, prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP, współpraca z klientami w zakresie eksploatacki wagonów - obsługi technicznej, zlecanie napraw okresowych i bieżących, przygotowanie zbiorników, cystern, oględziny, pomiary do odbiorów przez inspektora TDT, kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obowiązki:- pozyskiwanie nowych klientów (nie uznajemy akwizycji)- obsługa klienta- tworzenie ofert handlowych- negocjowanie i podpisywanie umów- godne reprezentowanie firmy- współpraca z działem handlowym i operacyjnym- praca w biurze, w terenie oraz w domu
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK sp. z o.o. - 2018-04-18 - Chorzów (śląskie)
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-01 - Dobczyce (małopolskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem / zdawaniem kwater przez żołnierzy (w tym, ocenia stanu technicznego lokalu, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych), sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji (w tym Książki Obiektu Budowlanego), prowadzenie rejestrów zgłoszeń i usterek, zgłaszanie potrzeb i wniosków związanych z prawidłową obsługą nieruchomości, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie materiałów do rozliczeń kosztów dostawy mediów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WOJSKOWE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
zajęcia z dziećmi przedszkolnymi z zakresu terapii logopedycznej
PRZEDSZKOLE GMINNE W CHOBIENI - 2018-04-27 - Rudna (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi.
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Hucisko (mazowieckie)
Kluczowe zadania dotyczą: tworzenia, nadzoru i realizacji planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialności za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzania zasad TPM w zakładzie tworzenia, nadzoru i realizacji planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenia działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenia i udziału w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzania dokumentacją techniczną, dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej, , zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta. zlecanie do laboratoriów zewnętrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem. wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych. odpowiedzialność za badania przechowalnicze półproduktów i wyrobów gotowych. kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych na zgodność z wymaganiami jakościowymi. wykonywanie pomiarów, analiz w ramach kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań. udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się trakcie kontroli dostaw. współpraca z Działem Technologii, Działem Produkcji, Działem Magazynów, Działami Sprzedaży, Biurem Obsługi Klienta. uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres Kontroli Jakości.
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Żory (śląskie)
produkcja kasetonów świetlnych, szyldów, wyrobów z tworzyw sztucznych.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Ciemne (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż materiałów przez internet, prowadzenie stron w socjalnych sieciach, praca w programie "Arnika", promowanie firmy w interneciepraca na umowe na czas nieokreslony, praca na jedną zmianę od 10.00 do 18.00oferta dostepna w sali H
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur, obsługa klienta
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Rudna Mała (podkarpackie)
Obsługa klientów indywidualnych
BARDUSCH POLSKA sp.z.o.o. - 2018-04-27 - Prudnik (opolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-10-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji obuwia na allegro.
THE BEST Dominik Gajos - 2016-02-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa klienta indywidualnego w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz bankowych
Kancelaria Doradcza Temida - 2016-03-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
praca w kancelarii rachunkowej na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac
Kancelaria Rachunkowa Anna Wowra - 2017-09-15 - Pawłowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów,koordynacja sprzedaży energii i gazu do firm.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-04-20 - Karczew (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST" - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)