SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Tczew oferta pracy AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 33, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Windows
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Gdańska 33, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wraz ze zdjęciem + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zleceń załadunkowych i rozładunkowych (Polska, Ukraina, Rosja), bieżaca statystyka zleceń transportowych, kontakt z kontrahentem z krajów (Polska, Ukraina, Rosja)
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, zatrudnianie cudzoziemców (znajomość przepisów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, umiejętność weryfikacji dokumentów i wyrabianie zezwoleń na pracę), prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, nadzór nad systemem monitorowania pracowników, prowadzenie grupowego ubezpieczenia na życie pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego, prowadzenie i obsługa korespondencji zakładu, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-01-12 - Lubsko (lubuskie)
Obsługa systemów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych, montaż instalacji niskoprądowych.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Przeworsk (podkarpackie)
do uzgodnienia
F.H.P. 'ROBMAR' ROBERT BIENIASZ, MARIUSZ DAŃKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Zakres obowiązków:•aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w firmach w Polsce•utrzymywanie realcji z Klientami•prowadzenie bloga/newslettera, prowadzenie stron social media, tworzenie i redagowanie nowych treści marketingowych•dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynkuPraca w dni robocze, pomiędzy godz. 8.00-16.00, wymiar etatu do uzgodnienia.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
wykonywanie gładzi szpachlowych
Grupa Projektowo-Wykonawcza Lubomir Kałyniec - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, ZUS, wyliczanie wynagrodzenia
Biuro Usług Kadrowych "PERSONA", Osmolik Marta - 2016-01-18 - Zakopane (małopolskie)
obsługa biura, korespondencji, kontakt z klientem, archiwizacja
SUMMA LINGUAE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
Oferta skierowana do bezrobotnych do 30r.ż.Dbanie o wizerunek firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żanęcin (mazowieckie)
uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność posługiwania się sprzętem do koszenia i ścinania żywopłotu; wykonywanie prac związanych z zielenią w godz. 7:00-14:00; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: teren działalności spółki;
JD Zakład Usługowo-Handlowy S.C. - 2016-09-09 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspeierania działań eksportowych, wspólpraca z dziełem marketingu, administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządemPraca w Białymstoku
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naluczanie urlopów, chorobowych o pozostałych, sporządzanie listy płac,rozliczanie czasu pracy, współpraca z klientem.
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Mirosławice (dolnośląskie)
wyksz. wyższe prawnicze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,bardzo dobre zdolności komunikacyjne,dobra znajomość pakietu Ms Office ( EXcel, Word),rzetelność i dokładność,umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, dyspozycyjność;prawna analiza i weryfikacja dokumentów w języku angielskim, tworzenie umów i opinii prawnych, a także monitorowanie zmian w regulacjach prawnych, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki, zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej,
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-11-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace magazynowe, załadunek , rozładunek towarów.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Siewierz (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji i czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie list płac, deklaracji;
PASO-TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pabianice (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych komponentów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentacji w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
Współpraca handlowa z Rosją, Białorusią i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)