SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Konin oferta pracy Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE SEKRETARIATU
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: PROWADZENIE SEKRETARIATU
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2018
Data zakończenia pracy: 22.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Słupca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupca
Adres strony pracodawcy: www.maxpert.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 29.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji procesu walidacji, kontakt ze stronami procesu, marketing procesu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość jezyka angielskiego i/lub niemieckiego
Europejskie Konsorcjum Kolejowe Wagon Sp.z o.o. - 2016-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klubów sportowych.
H2OSHOP.PL SPORT COMPANY POLSKA JACEK KRYGER - 2017-10-03 - Rytel (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska, współpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie zagospodarowywania odpadów, współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami-zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PHU OPERATUS Marian Krajewski - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu; nadzorowanie wyplat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem anglojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Stepnica (zachodniopomorskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-06-30 - Rososzyca (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
•nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, instytucjami, firmami i osobami prywatnymi w celu promowania pracy i usług Spółdzielni oraz zwiększenia jej rozpoznawalności,•bieżąca opieka nad zawartością portali komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółdzielni,•tworzenie i redagowanie materiałów promujących działalność Spółdzielni,•przygotowywanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (komunikaty, prezentacje, sprawozdania, artykuły, pisma, itp.),•organizacja i prowadzenie innych projektów z zakresu PR
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, przestrzeganie procedur i standardów
GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
przygotowanie umów z gestorami sieci, monitorowanie, nadzorowanie, współpraca z gestorami siecim-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie metodologii automatyzacji testowania, ocena efektywności pracy pracowników i mentoring, audyt automatyzacji testowania projektów, działalność przedsprzedaży, komunikacja z klientami potencjalnymi,tworzenie i zarządzanie procesami automatyzacji , testowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Tworzenie i obróbka graficzna, nadzór nad emisją w telewizji kablowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-09-26 - Konin (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
Pracownik umysłowy w dziale technicznym; obsługa programów MS Office i AUTO CAD. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego.
DROP S. A. - 2017-02-13 - Kępno (wielkopolskie)