SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Konin oferta pracy Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: PROWADZENIE SEKRETARIATU

Data publikacji: 2018-03-29

Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)

Pracodawca: Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: PROWADZENIE SEKRETARIATU

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2018

Data zakończenia pracy: 22.06.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Nazwa pracodawcy: Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Adres pracodawcy:
62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: słupecki

Gmina pracodawcy: Słupca

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupca

Adres strony pracodawcy: www.maxpert.pl

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018

Data dodania oferty pracy: 29.03.2018

Oferta pracy ważna do: 22.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 6 000 PLN

Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji procesu walidacji, kontakt ze stronami procesu, marketing procesu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość jezyka angielskiego i/lub niemieckiego
Europejskie Konsorcjum Kolejowe Wagon Sp.z o.o. - 2016-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. DIGITALIZACJI - od 2 100 PLN

OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1 850 - 2 550 PLN

-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 800 PLN

Organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska, współpraca z firmami świadczącymi usługi w zakresie zagospodarowywania odpadów, współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami-zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PHU OPERATUS Marian Krajewski - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 5 000 PLN

Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu; nadzorowanie wyplat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem anglojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)

POMOC STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Stepnica (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. POSADZEK PRZEMYSŁOWYCH - od 3 000 PLN

wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-06-30 - Rososzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW ZE WSCHODU - od 2 000 PLN

Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 5 500 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS PR(NR 0581) - od 2 500 PLN

•nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, instytucjami, firmami i osobami prywatnymi w celu promowania pracy i usług Spółdzielni oraz zwiększenia jej rozpoznawalności,•bieżąca opieka nad zawartością portali komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółdzielni,•tworzenie i redagowanie materiałów promujących działalność Spółdzielni,•przygotowywanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (komunikaty, prezentacje, sprawozdania, artykuły, pisma, itp.),•organizacja i prowadzenie innych projektów z zakresu PR
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH - od 11,5 PLN

Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, przestrzeganie procedur i standardów
GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY I UMÓW Z GESTORAMI SIECI(6265) - 1 850 - 2 800 PLN

przygotowanie umów z gestorami sieci, monitorowanie, nadzorowanie, współpraca z gestorami siecim-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI W BRANŻY TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH - od 3 000 PLN

tworzenie metodologii automatyzacji testowania, ocena efektywności pracy pracowników i mentoring, audyt automatyzacji testowania projektów, działalność przedsprzedaży, komunikacja z klientami potencjalnymi,tworzenie i zarządzanie procesami automatyzacji , testowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 309,81 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 000 PLN

Tworzenie i obróbka graficzna, nadzór nad emisją w telewizji kablowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 000 PLN

• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWINICTWA - 1 850 - 4 000 PLN

Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-09-26 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - do 2 800 PLN

Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

Pracownik umysłowy w dziale technicznym; obsługa programów MS Office i AUTO CAD. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego.
DROP S. A. - 2017-02-13 - Kępno (wielkopolskie)


Wybierz powiat