SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA- JĘZYK RUMUŃSKI Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA- JĘZYK RUMUŃSKI
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa 2, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA- JĘZYK RUMUŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka rumuńskiego na poziomie biegłym-warunek konieczny; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanie. Zakres obowiązków: obsługa klientów w języku rumuński, koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień, doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami. Atrakcyjny system premiowy, benefity. Umowa zlecenie. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola miedzyoperacyjna na produkcji, nadzór i ocena działań korygujących, raportowanie, legalizacja sprzętu k-p, uczestnictwo w procesach kontroli jakości. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek techniczny, praca przy komputerze, obsługa Ms Office, Open Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolszewo (pomorskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)
jw.
Zespół Szkół Poligraficznych - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa; obsługa zagranicznych serwisów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych; obsługa klienta; analiza efektywności działań marketingowych oraz raportowanie; aktywna współpraca z działem sprzedaży i zakupów; bieżący monitoring rynku i konkurencji; negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami i podwykonawcami; współpraca z agencjami zewnętrznymi, grafikami, działem sprzedaży i obsługi klienta
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Wykształcenie podstawowe, doświadczenie na podobnym stanowisku, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. sprzątanie, mycie naczyń, obieranie warzyw;
POLHOLDING ANNA POL - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów, w szczególności podwykonawców, tłumaczenie umów i zakresu realizacji prac.
JAROCKI ARKADIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "ARBUD" - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie badań loboratoryjnych i prowadzenie dokumentacji jakościowej przy produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 1/5 etatu (8 godzin w tygodniu), praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-04 - Straszków (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa oraz pomoc klientówWystawianie faktur sprzedaży Sprawdzanie poprawności faktur i ich korygowanieAnalizę spływu należnościKontrolę płatności zgodnie z wystawionymi fakturamiProwadzenie korespondencji z klientami w zakresie należności oraz obsługiStosowanie zasad i nadzór nad prawidłowym obiegiem wystawionych dokumentówKontrola prawidłowego księgowania faktur sprzedaży w systemie ERPWsparcie procesu zamknięcia miesiącaAnalizy wartościowo-ilościowe w zakresie rachunku wyników (sprzedaż) i bilansu (należności)Inne zadania w zakresie działu finansowego-administracyjnego,
Agencja Ma&Ma Daniel Kędzierski - 2018-04-24 - Rumia (pomorskie)
Montaż instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w nowych obiektach budowlanych oraz obiektach istniejących; instalowanie wentylatorów, central klimatyzacyjnych oraz klimatyzatorów indywidualnych; pomocnicze prace budowlane związane z montażem instalacji i urządzeń, przebudową i rozbudową oraz demontażem instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Lubań (dolnośląskie)
systematyczny kontakt z dostawcami mleka, doradztwo w zakresie produkcji mleka, nadzorowanie jakości produkowanego mleka,kontrolne pobieranie prób mleka
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA INOWROCŁAW - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange.
Orange Polska S.A. - 2016-10-21 - Wadowice (małopolskie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)