SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łykoszyn oferta pracy "STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Łykoszyn (lubelskie)
Pracodawca: "STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-652 Łykoszyn 61, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łykoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Telatyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe rolnicze i mile widziane doświadczenie zawodowe w branży rolniczej lub wykształcenie wyższe kierunek bez znaczenia i konieczne doświadczenie zawodowe w branży rolniczej ponadto wymagana znajomość zasad handlu i marketingu oraz wiedza z branży rolniczej.
Nazwa pracodawcy: "STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
22-652 Łykoszyn 61, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Telatyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łykoszyn
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy: uprawa zbóż i roslin strączkowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 17.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Ciecholewy (pomorskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-05 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie połączeń do stałych klientów w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, dobór częśći w programie doborowym, koordynowanie sprzedaży i dostawa towaru.
PART - LOGISTIK s.c. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w przyg. kart wzorów poduktów, ściąganie i analiza dokumentów od klienta, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)
OBSŁUGA TELEFONICZNA I BEZPOŚREDNIA KLIENTA, PRZEDŁUŻANIE OFERT, WYKONYWANIE KALKULACJI, ZLECANIE DO PRODUKCJI ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ:WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA (OFFICE, COREL DRAW), PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.09.2018 r. do 31.08.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.09.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 2: dobra znajmość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie sprzedaży metali nieżelaznych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży metali nieżelaznych. Wymagana znajomość branży metali nieżelaznych. Wymagane umiejętności: Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw; Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MsOffice. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-353-25-10, 32-353-25-09) lub e-mail: info (at) metaleniezelazne.com.pl
METALE NIEŻELAZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
zapoznanie się z procedurami dot. obsługi podatnika, obsługa podatnika
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie rozmów telefonicznych, obsługa komputera, ewidencja uczniów.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego, zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu dzieciom do nauki i zabawy, dbanie o rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, współdziałanie z rodzicami w sprawach wychowania i nauczania dzieci, współpraca ze specjalistami świadczącymi dzieciom pomoc psychologiczno-pedagogiczną, opiekę zdrowotną
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
współpraca z kontrahentami na linii Polska- Azerbejdżan. Sprawy eksportu i importu. Minimum 3 lata doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. rosyjskiego oraz j. tureckiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami. Wystawianie aukcji internetowych. Obsługa administracyjna procesów sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych Redagowanie zamieszczonych treści Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)
Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u chińskich dostawcówwspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zapoznanie z podstawami prawnymi działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zasadami pracy i funkcjonowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zapoznanie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, programami poczty elektronicznej, ePUAP2, programem kadrowym, prowadzenie dokumentacji, bieżące śledzenie przepisow prawnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumentów związanych z czasem pracy, współudział w prowadzeniu sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów, necgocjowanie warunków handlowych, kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami, realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych, analiza rynku.Jedna zmiana:od 8:00-16:00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie i aktualizacja bazy klientów, przygotowywanie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie badań loboratoryjnych i prowadzenie dokumentacji jakościowej przy produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych
Masfalt Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)