SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I LOGISTYKI Aleksandrów Łódzki oferta pracy Sopexim sp z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: Sopexim sp z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:wojska polskiego 89, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: prawo jazdy kategorii B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Sopexim sp z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
wojska polskiego 89, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Ulica pracodawcy: wojska polskiego
Numer budynku pracodawcy: 89
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2017
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 07.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa administracyjna dokumentów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przedstawianie ofert handlowych telefonicznie i reprezentowanie Firmy, doradztwo handlowo-techniczne i sporządzanie ofert, realizowanie założonych planów i polityki sprzedaży, praca w zespole handlowym regionu sprzedaży, udział w targach. Wymagania: wykształcenie min. średnie lub wyższe ekonomiczne/techniczne, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego ( komunikatywnie ) - mile widziana, zdolności do samodzielnej pracy w biurze / mobilnośc, automotywacji, dobrej organizacji, planowania pracy i wyznaczania priorytetów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość w nawiązywaniu kontaktów i kultury osobistej, orientacja na rezultat i wysokiej jakości wykonywanych zadań, odporność na stres, konsekwencja i skuteczność w osiąganiu założonych celów, umiejetnośc komunikacji elektronicznej i znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. handlowych B2B. Praca na 1 zmiane w godz: 8-16
Geldbach Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Mysłowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)
Obsługa koparki lub koparko-ładowarki (różnych typów)Praca na budowie na terenie Mińska Mazowieckiego.
Zakład Usługowo - Handlowy ROTRANS Robert Patoka - 2017-01-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zakres czynności:- obsługa administracyjna i logistyczna realizowanych projektów,- sporządzanie, dbanie o kompletność, poprawność i właściwe oznakowanie dokumentacji,- weryfikowanie wniosków o płatność, raportów i zestawień,- współpraca z pracownikami działu zakupów oraz finansów.Opis stanowiska:Główną funkcją osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie kierownika projektu w codziennej realizacji projektu badawczo-rozwojowego. Zakres oczekiwanego wsparcia obejmuje obowiązki: monitoringowe, sprawozdawcze i kontrolne procesów projektowych. Celem projektu jest finansowanie rozwiązań problemów społeczno-gospodarczych zgłaszanych przez podmioty publiczne. Projekt współfinansowany jest przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.3. e-Pionier wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych (http://excento.pl/e-pionier/).
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
Układanie jadłospisów, sporządzanie asygnat.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
planowanie zakupów surowców pod produkcję s sprzwedaż za pomocą MRP, potwierdzanie dostępności materiałów i surowców według SO od klienów, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, planowanie i zarządzanie planem produkcyjnym, kontrolowanie stoków materiałów w systemie i fizycznie na magazynie (stock corrections), przygotowywanie zestawienia list załadunkwych (loading list), rozliczanie zużycia surowców po zakończonej produkcji (Consumption), pilniowanie terminów przydatności materiałów do zużycia produkcyjnego, pilnowanier stanów magazynpwych Safety Stosk oraz korygowanie ich według potrzeby, przygotowywanie raportów.
COLOROBBIA POLSKA - 2017-08-10 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż cześci i akcesoriów motoryzacyjnych poprzez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-02-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, kompleksowa organizacja szkoleń oraz nadzór nad pracą trenerów/lektorów, rekrutacja uczestników do projektu, promocja projektu, sporządzanie umów, regulaminów, kwestionariuszy oraz innych dokumentów, opracowywanie ofert szkoleniowych oraz programów szkoleń, tworzenie planów szkoleniowych ( w tym badanie potrzeb szkoleniowych)
AL EDUKACJA Lena Andrzejewska Centrum Szkoleniowo-Doradcze - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
Pomoc nauczyciela w przedszkolu (wydawanie posiłków, ubieranie dzieci, prace porządkowe).
Przedszkole Nr 25 - 2016-10-21 - Gdynia (pomorskie)
pełnienie funkcji doradczy eures, udzielanie informacji i wskazówek osobom poszukującym pracy i pracodawcom, prowadzenie unijnego pośrednictwa pracy, obsługa zagranicznych ofert pracy
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc w codziennej pracy magazynu, obsługa części dokumentowej magazynu, badanie wymaganych mierników pracy magazynu, czynny udział w procesach optymalizacyjnych magazynu.
HOLPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-logistyki-i-zamowien-publicznych.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.10.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres lub na adres e-mail: rekrutacja1.pwk (at) ohp.plNa kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta;wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości;współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami;opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie;prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych,sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych;obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawaniasprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych;tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu;uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości,wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości;analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości;reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych15.Tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji16.Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2017-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa kontraktów UA (Ukraina). Wdrażanie nowych klientów i pracowników. Rekrutacja i obsługa pracowników z Rosji i Ukrainy. Rekrutacja i obsługa pracowników. Organizacja zatrudnienia. Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 3493,20 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagana umiejętność obsługi oprogramowania SAP.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Budowa saun, wanien z hydromasażem, kabin parowych, preaca z drewnem, lamiinatami, szkłem
P.U.H "ACMEIMPORT" Grzegorz Kazimierowicz - 2016-02-04 - Sztum (pomorskie)
weryfikacja jakości produktu, wprowadzanie towaru na stan magazynu, przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)