SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Świnoujście oferta pracy Domy Laguna Kamil Krzyżanowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Domy Laguna Kamil Krzyżanowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 44/1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3500 zł plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Domy Laguna Kamil Krzyżanowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Odolańska 14/4, 02-560 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Odolańska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
Data dodania oferty pracy: 06.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym, dokonywanie i konsultowanie zakupów w imieniu klientów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków - obsluga klientów. Praca w godz. 8:00 - 16:00 lub 12:00 - 20:00.
Firma Handlowo-Usługowa DIMA Ismail Nazli - 2018-05-04 - Brzesko (małopolskie)
praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami. Zapoznanie z dokumentacją marketingową. Udział w sporządzaniu i wysyłaniu materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy
ADZ DOMINIK GRUSZCZYŃSKI - 2016-02-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie rejestrów ewidencji analitycznej wydatków bieżących, inwestycyjnych, innych wg paragrafowej klasyfikacji budżetowej.2. Analizowanie oraz kontrola dokonywanych wydatków wg wyciągów bankowych.3. Uzgadnianie obrotów sald.4. Realizacja zadań związanych z przeprowadzanymi regulacjami wynagrodzeń.5. Realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą.6. Sporządzanie poleceń księgowania - PK
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
analiza dokumentacji klienta, kalkulacja wyceny projektu, przygotowanie zleceń produkcyjnych, kontakt z klientami, nadzór nad terminami realizacji zleceń;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Wykroty (dolnośląskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Specjalista ds zakupów
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-02-19 - Białka (małopolskie)
rozmieszczenie produktów i opakowań na magazynie, załadunek oraz rozładunek piwa, sortowanie palet i opakowań
KOMPANIA PIWOWARSKA SA - 2016-05-25 - Jasin (wielkopolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, wystawianie faktur VAT,przygotowanie ofert dla klienta i zamówień, wydawanie i wystawianie dokumentów magazynowych
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bieżąca obsługa Klientów hurtowych firmy w zakresie spraw administracyjnych i handlowych /wyłącznie kontakty telefoniczne/ Zakładanie kartotek Klientów w systemie Wsparcie w obsłudze zamówień Sprawdzanie dostępności towarów Kontrola procesów reklamacji Edycja materiałów graficznych Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów Współpraca z działem księgowości w zakresie płatności Współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania terminów i kosztów dostaw Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami Ciągłe poszerzanie i aktualizacja wiedzy technicznej z zakresu oferowanych produktów
p.h.podlasiak Andrzej Cylwik - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Ropczyce (podkarpackie)
organizacja transportu w kraju i poza granicą, sporzadzanie dokumentacji transportowej, obsługa klientów, optymalizacja kosztów logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
Przygotowywanie projektów edukacyjno - językowych, przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla w/w projektów, przygotowanie finansowania ze środków unijnych (europejskich)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)