SPECJALISTA DO SPRAW KADR Dąbrowa Tarnowska oferta pracy ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
Data publikacji: 2016-12-06
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Pracodawca: ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucharskiego 7, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Tarnowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dąbrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Tarnowska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany staż pracy min. 2 lata .Okres próbny 3 m-ce.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Adres pracodawcy:
Sucharskiego 7, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: dąbrowski
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Tarnowska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Tarnowska
Ulica pracodawcy: Sucharskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2016
Data dodania oferty pracy: 06.12.2016
Oferta pracy ważna do: 06.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
siekacz skór
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Broniszew (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)
zamawianie , wydawanie towaru, poszukiwanie kontrahentów
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-02-02 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
stałe poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowychrealizacja założonych budżetów sprzedażyaktywne uczestnictwo w planowaniu polityki cenowej i promocyjnej firmy w odniesieniu do partnerów zagranicznychplanowanie zapasów magazynowych gotowych produktów przeznaczonych na eksport oraz kontrola płatności
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-12-11 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Ciemne (mazowieckie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
- wyszukiwanie klientów z branży- kontakt z bezpośrednim klientem telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w hurtowni farmaceutycznejwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa firm w zakresie BHP. Wykonywanie bieżących kontroli, sporządzanie dokumentacji, przeprowadzanie kontroli i audytów u klientów, kontrole budów, sporządzanie dokumentacji powypadkowej
Firma Handlowo-Usługowa "MICHNIEWSKI" Paweł Michniewski - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów, wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dekretacji, prowadzenie kadr, L-4
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADOR" Marek Paulewicz - 2017-08-04 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Krosno (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych w obrotem gotówkowym (obsługa kasowa),Promowanie i sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-12-18 - Nowy Targ (małopolskie)
przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
SZKOŁA JAZDY "ARKA" HENRYK CICHACKI - 2017-07-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad pracownikami zieleni - koszenie trawy - przycinanie gałęzi -raportowanie pracy - prowadzenie samochodu służbowego. Praca w godzinach 7-15
ABC Service Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej; prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie dokumentów (min. umów, zaświadczeń); przygotowywanie płac; prowadzenie ewidencji czasu pracy
Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)
Zapewnienie sprzętu/oprogramowania/diagnostyka problemów w sieci/rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt/software/rozwiązywanie problemów sieciowych; administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierzów (małopolskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Łebieniec (pomorskie)
jw.
Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)