SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ Gdynia oferta pracy CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:10 LUTEGO 33, 81-364 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 letni staż w księgowości. Znajomość obsługi programu firmy SACER-DOM.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
10 LUTEGO 33, 81-364 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: 10 LUTEGO
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2017
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 22.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Wąwolnica (lubelskie)
wprowadzanie i rozlczanie faktur, redagowanie pism, analiza, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
Obsługa studentów, prowadzenie dokumentacji, rekrutacja
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie nieruchomości dla inwestorów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Luzino (pomorskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej / zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie / rozliczenie kosztów wykonywanych prac zgodnie ze zleceniem / archiwizacja dokumentów
TW LINK Sp.J. - 2016-08-09 - Bramki (mazowieckie)
- Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy - zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych usług- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy usług;- dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, - dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (bilboardy), szyldy, flagi, transparenty, , wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)
na podstawie programu do umowy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Lubasz (wielkopolskie)
PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wysyłanie zamówień, przyjmowanie towarów, utrzymywanie kontaktu z dostawcami. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat B, mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2017-08-10 - Luzino (pomorskie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomsko (łódzkie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
min. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, szczegółowych informacji mozna uzyskać na strinie www.zdw.lodz.pl w zakłdace "Praca"
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi RDW Bełchatów - 2016-09-05 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa klientów w języku niemieckim, rejestracja reklamacji w systemie. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Armatura Kraków S.A. - 2017-09-20 - Nisko (podkarpackie)
Zbiór owoców borówki
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Wojnicz (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Józefin (łódzkie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; 2-3 lata doświadczenia; znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: kontakty z dostawcami IFA Group w zakresie dostaw komponentów do produkcji (kontrola techniczna dostawców; analiza danych pomiarowych z kontroli wejścia towarów; analiza i ocena wadliwych komponentów w obszarze wejścia towarów; opracowywanie reklamacji/sprawozdań z kontroli do dostawców; przeprowadzanie działań korygujących i doskonalających współpracę z dostawcami; ocena jakości dostaw i towarów; przygotowywanie stosownych raportów; przeprowadzanie wewnętrznych audytów w obszarze wejścia towarów; przygotowywanie raportów dotyczących jakości dostaw (praca z KPI); jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, OBSŁUGA INWESTORÓW I PODWYKONAWCÓW W ZAKRESIE ZLECEŃ, UMÓW ANEKSÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM KOMUNIKACJIWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE PRAWNICZE), UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA, PRACY W ZESPOLE, PRACY POD PRESJĄ CZASU, RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, POSIADANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, JĘZYK ANGIELSKI LUB JĘZYK NIEMIECKI
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Doradztwo techniczne w zakresie doboru i sprzedaży elementów złącznychUtrzymywanie relacji biznesowych z bieżącymi Klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych KlientówDobór elementów złącznych do profilu Klienta, profesjonalne doradztwoRealizacja wyznaczonych zadańOkresowe spotkania na miejscu u klienta (wyjazdy zagraniczne)
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie akt osobowych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)