SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7041) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7041)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7041)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- wykształcenie: min. średnie- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-księgowym lub w pracach biurowych- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)- znajomość obsługi programów magazynowo-księgowych (Insert GT - SUBIEKT)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 19.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
2.Realizowanie zakupów surowców, materiałów i towarów, jak również usług niezbędnych do funkcjonowania firmy3.Pozyskiwanie nowych źródeł zakupu zgodnie z potrzebami klientów5.Sporządzanie zamówień zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi, ilościowymi, jakościowymi 6.Nadzór nad terminowością realizacji zamówień7.Sporządzanie analiz zakupowych
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie magazynu wyrobów gotowych i towarów, wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji sprzedażowo- magazynowej, organizacja i dokonywanie rozładunków i załadunków Praca w godzinach 8:30-16:30
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-04-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów, wspomaganie działu kadr w bieżących zadaniach, tworzenie raportów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2016-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyny do pikowania, ręczne prace transportowe, obsługa narzędzi ręcznych
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż imprez turystycznych w Aquaparku w Redzie. Do wynagrodzenia doliczana jest premia od sprzedaży. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min. 1 rok, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego, znajomość systemu rezerwacyjnego MerlinX mile widziana.
ARS TOUR Joanna Ziemann - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
11 zł / h - Kontakt z Klientami w celu przedstawienia oferty oraz sprzedaży ubezpieczenia (przedewszystkim ubezpieczenia komunikacyjne). Oczekujemy: -wykształcenia średniego -niekaralności -nienagannej dykcji-kreatywność -determinacji w dążeniu do postawionych sobie celów -podstawowej obsługi komputera
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wizyty serwisowe u klientów, wykonywanie pomiarów i badań zastosowanych produktów, dokumentowanie oraz analiza wyników badań
"ELHUS" Sokołowscy SC - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- sprawdzanie dokumentacji bhp- przeprowadzenie przeglądów bhp budowy- prowadzenie szkoleń bhp- spotkania z podwykonawcami
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2018-03-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebinia (małopolskie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie wyższe: kierunek psychologia, prawo lub pokrewne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym. Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (TETA) lub inne. Znajomość obsługi pakietu MS Office.Zaawansowana znajomość języka angielskiego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
pracownik do spraw logistyki, obsługa programu TRANS
Renova sp. z o.o. - 2017-04-27 - Brzeziny (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
- realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych;- dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego;- ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
- ustalanie kosztów wyrobów gotowych- weryfikacja poprawności BOM i podejmowanie działań korekcyjnych- współuczestnictwo w nowych projektach- ścisła współpraca z działem R&D, controllingu, logistyki i zakupów- zapewnienie właściwego przepływu informacji między różnymi działami firmy- przygotowywanie szacunków dla nowych modeli na zlecenie działu marketingu- wyjaśnianie rozbieżności i różnic pomiędzy różnymi konfiguracjami wyrobu gotowego- monitorowanie kosztów standardowych- wprowadzanie danych do systemu SAP i do systemu PLM- przeprowadzanie analiz efektywności kosztowej nowych projektów
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Radomsko (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, narzędzi i sprzętu, wystawianie dokumentów magazynowych, prowadzenie rejestru elektronarzedzi, prowadzenie ewidencji wyposażenia biurowego, kompletowanie sprzetu i wyposażenia budowy, kontrola merytorychna oraz formalno prawna faktur, wystawianie zapotzrebowań i zamówień w systemie
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)
Krojenie warzyw, mięsa; pomoc przy robirniu sosów, zup; sprzątanie zapecza. Umowa o pracę na czas określony. Praca na 1/2 etatu. Praca na trzy zmiany - 4 godziny dziennie, w przedziale czasowym: 9:00-21:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera, ze względu na charakter dzialalności sporadyczne uczestniczenie w odbiorze przywiezionego do sklepu towaru - dźwiganie paczek 20-25 kg
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)