SPECJALISTA ZASTOSOWANIA INFORMATYKI Słupsk oferta pracy PREMAR
Stanowisko: SPECJALISTA ZASTOSOWANIA INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Data publikacji: 2016-03-25
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: PREMAR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZASTOSOWANIA INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik informatyk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
możliwość przyuczenia; znajomość informatyki i programów graficznych
Nazwa pracodawcy: PREMAR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 25.03.2016
Oferta pracy ważna do: 23.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym. Rozliczanie dostaw zawnętrznych/ przyjęć na magazyn oraz kontrola realizacji dostaw własnych. Informowanie o warunkach sprzedaży. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców. Przygotowywanie dokumentów i druków oraz ich wypełnienie. Wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży. Współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki). Dokonywanie rozliczeń kierowców, inkasowanie gotówki z tytułu rozliczeń z kontrahentami. Wystawienie dowodów wpłaty (KP) dla wpław z wszelkich przychodów, Dokonywanie wypłat gotówki z kasy (KW) na podstawie źródłowych dowodów uzasadniających wypłatę, tj. faktur, rachunków, list wypłat wynagrodzeń, własnych źródłowych dowodów kasowych. Sporządzanie i kontrola dobowych raportów kasowych i stanu zgodności gotówki. Przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży. Prowadzenie dokumentów GHP, HCCP.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Płock (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, deklaracje, korekty ZUS, US, GUS, PFRON, dokumentacja płacowa, zaświadczenia, RP -7, opracowywanie raportów, współpraca z działem księgowości
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-06-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na magazynie firmy, dostarczanie towaru do klientów; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
SIMBHP Sp. jawna - 2018-03-22 - Słupsk (pomorskie)
- księgowanie danych w systemie- sprawdzanie poprawności faktur- bieżąca analiza kont i zapisów księgowych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe PR, przygotowywanie ofert handlowych. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Sylwia Herka, e-mail: sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie strony internetowej, naprawa i konserwacja sprzętu informatycznego, obsługa samochodu służbowego, realizacja zamówień.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaczowie - 2015-12-16 - Lubaczów (podkarpackie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ, NADZÓR NAD DZIAŁANIAMI KLORYGUJĄCYMI I ZAPOBIEGAWCZYMI
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Skierniewice (łódzkie)
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów firmy, podejmowanie działań marketingowych, odwiedzanie klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
szycie cholewek obuwniczych, godziny pracy 08:00-16:00
Konopka Kazimierz PPH KAZKOBUT - 2017-12-19 - Stanisław Dolny (małopolskie)
obsługa klientów na stanowisku sprzedaży - branża klimatyzację, obsługa przetargów
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2016-02-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, 6-ścio miesięczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Aplikacje nadsyłac na adres kadr (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Rybnik (śląskie)
-wsparcie kucharza głównego-przygotowywanie warzyw i owoców-dbanie o czystość stanowiska pracy
Landgasthof Ochseneck - 2016-04-01 - Niemcy (Niemcy)
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wilkowo (lubuskie)
- bieżący nadzór nad nieruchomościami, - prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, - nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,- przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,- dokonywanie odczytów wskazań liczników, - rozliczanie kosztów dostawy mediów,- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami, - bieżący kontakt z lokatorami,- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.- początkowo okres próbny, nastepnie czas określony, czas nieokreślony
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
kompletowanie dok. związanych z obsługą klienta, prowadzenie wywiadu finansowego i przedstawienie klientowi wyczerpującej oferty finansowej, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gniezno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ I FAKTUR W JERZYKU ANGIELSKIM DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU I SPOTKAŃ, PRACE BIUROWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKI EKONOMICZNE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-15:30CV PROSZĘ PRZESŁAĆ NA MAILA EMW (at) GS-POLSKA.PL W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
organizacja imprez kulturalnych, konkursów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wolny Dwór (pomorskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)