SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ROZLICZENIA WEWNĄTRZGRUPOWE / ACCOUNTING SPECJALIST ICB Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ROZLICZENIA WEWNĄTRZGRUPOWE / ACCOUNTING SPECJALIST ICB
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Zakres obowiązków: usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ROZLICZENIA WEWNĄTRZGRUPOWE / ACCOUNTING SPECJALIST ICB
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 5 lat (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 5 lat doświadczenia w przedsiebiorstwie międzynarodowym w dziale finansowym, znajomość progrmaów SAP, C BOSSISP, WCC, DATANGO, ACCOUNTING
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Głusko Duże (lubelskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim. Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży. Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-12-13 - Zawadzkie (opolskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Ropczyce (podkarpackie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zielonka (mazowieckie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta czeskojęzycznego, nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bieżących tłumaczeń opisów produktów.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokotów (małopolskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. Kielce - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "POLMARK KIELCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace związane z obsługą koparko-ładowarki. Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Nasielsk (mazowieckie)
badanie surowców i wyrobów gotowych, pobieranie próbek, prowadzenie nadzoru nad procesem wdrażania nowego wyrobu, nadzór nad reklamacjami, prowadzenie dokumentacji
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-07-25 - Mszczonów (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mszczonów (mazowieckie)
prawadzenie spraw kancelaryjnych i biurowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja strony internetowej Stowarzyszenia
Stowarzyszenie Lokolna Grupa Działania "Kurpsie Razem" - 2016-08-25 - Myszyniec (mazowieckie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
-naliczanie wynagrodzeń, ZUS, US-obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,-prowadzenie akt osobowych, -naliczaniei ewidencja czasu pracy,-sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-12-28 - Sława (lubuskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlane Konstanty STRUS - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży produktu-osłonek białkowych klientom krajowym i zagranicznym-kontakty handlowe, prowadzenie dokumentacji, realizacja zamówień, faktury
FABIOS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Jawornik (małopolskie)
WYKŁADANIE TOWARU, DBANIE O WIZERUNEK I CZYSTOŚĆ DZIAŁUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ
CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analizstanu BHP mających na celu poprawę warunków pracy, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP, udział w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP, udział w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, nad pracownikami, uczestniczenie w pracach komisji BHP
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Kluczbork (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, nauka nowej branży uczestnictwo w badaniach u klientów
Zakład Usług Technicznych "EKOCHEM" Jolanta Milewska Laboratorium Badawcze - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)
kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, zaswiadczeń i dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, obsługa programu płacowego, kadrowego PŁATNIK, SODiR, przygotowywanie sprawozdań GUS, PFRON
POLSKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-04 - Łykoszyn (lubelskie)
współpraca z zagranicznymi dostawcami; negocjacje; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zamówień; 5 razy do roku wyjazdy do Chin; znajomośc mody i najnowszych trędów obuwniczych
WM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (pomorskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Projekt zastosowań informatyki, analiza oceny projektów przetwarzania informacji, ekspertyza systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)