SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Łańcut oferta pracy "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami, przygotowanie ofert sprzedaży, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 5A, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami, przygotowanie ofert sprzedaży, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: "BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 5A, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 5A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e7a71da2e45d32b25d7c4c57be8ccbf
Podobne oferty pracy
Wypełnianie dokumentacji biurowej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DS. PŁACZNAJOMOŚĆ PROGRAMU "PŁACE PROGMAN"WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W JEDNOSTKACH BUDŻETOWYCH
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2018-10-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-11-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kluczowych klientów,prowadzenie prezentacjiprowadzenie negocjacji; spotkanie z klientami
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)
obsługa imprez, pozyskiwanie odbiorców , reklama firmy, sporządzanie planu marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tomaszkowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż odzieży. Rodzaj umowy do ustalenia
Centrum Mody ASMEN, "Flał-Tex" Piotr Kajfasz, Dariusz Kajfasz S. C. - 2017-02-08 - Zator (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, przygotowywanie dokumentów w sprawach dotyczących odbierania odpadów komunalnych, przygotowanie dokumentacji na wycinkę drzew, zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej
Bank Spółdzielczy w Łebie - 2019-04-11 - Łeba (pomorskie)
obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie pracowników pochodzenie tureckiego firmy PMI w zakresie zapytań związanych z działem HR, czynności sprawdzające dotyczące finalnych rozwiązań każdego typu spraw, operowanie bazą SAP, jak również przygotowywanie dokumentacji związanej z obszarem HR, operowanie danymi personalnymi pracowników w systemie SAP, a także przeprowadzanie audytów, generowanie standardowych raportów SAP, koordynowanie procesu tworzenia komunikatów wewnętrznych, udział w tłumaczeniu i recenzowaniu dokumentów związanych z działalnością HR firmy PMI.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON,weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym,nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich,bieżące doradztwo z zakresu przepisów prawa pracy i pokrewnych,przygotowywanie zestawień i raportów,udział w pracach zespołów projektowych.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-04 - Malbork (pomorskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola zbieżności i geometrii pojazdów ciężarowych
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2018-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Pajęczno (łódzkie)
rekrutacja uczestników projektu w woj. Dolnośląskim, Opolskim i Śląskim,analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych, przygotowanie pracodawcy i współpracowników do pracy z pracownikiem z niepełnosprawnością, monitoring zatrudnienia, rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych, motywowanie uczestników, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.Praca w godz. 8-16.Wynagrodzenie do negocjacji zależne od doświadczeia kandydata.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-09-26 - Opole (opolskie)
realizowanie zamówień składanych przez klientów, - wystawianie dokumentów sprzedażowych, - nawiązywanie kontaktów handlowych - obsługa posprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-10-14 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż produktów i pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Analizowanie wyników sprzedaży. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Wykształcenie wyższe; Udokumentowana znajomość języka obcego w stopniu biegłym. Samodzielność, zaangażowanie. Obsługa klienta telefoniczna lub osobista. Praca na innych stanowiskach handlowych lub serwisowo-sprzedażowych
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klentów dla firmy i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Mława (mazowieckie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola oi nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Organizowanie kampanii reklamowych. Sprzedaż towaru poprzez portale aukcyjne i OLX.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lublin (lubelskie)
Uprawnienia SEP do 1 kV - preferowane E i D, Umiejętność kalibracji maszyn, Umiejętność czytania schematów elektrycznych, Umiejętności techniczneSamodzielność na stanowisku pracy Osoby otwarte na wyzwania, pomysłowe, umiejące pracować w zespole i zorientowane na wyniki i cele. Preferowane doświadczenie w obszarze utrzymania pras krawędziowych oraz wykrawarek CNCOpis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy: Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
- Kontakt z klientami (telefoniczny, mailowy)
- Aktywna sprzedaż produktów firmy dla kluczowych klientów
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
SUNRISE IT - 2015-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Ochrona na terenie Szpitala Woj. w Bielsku-Białej w godz. 18-6.00. Praca według ustalonego grafiku od poniedziałku do niedzieli.
Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A. - 2017-10-02 - Bielsko-Biała (śląskie)