SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lublin oferta pracy "OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( akta osobowe ), przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, naliczanie składek ZUS, podatków, sporządzanie deklaracji, raportów itp.
Data publikacji: 2018-12-14
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŁĘCZYŃSKA 51, 20-309 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( akta osobowe ), przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, naliczanie składek ZUS, podatków, sporządzanie deklaracji, raportów itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2018
Data zakończenia pracy: 13.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana obsługa programu Płatnik, COMARCH Optima, znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
Nazwa pracodawcy: "OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ŁĘCZYŃSKA 51, 20-309 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ŁĘCZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa procesów kadrowo-płacowych.Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracownbików.Udział w procesie naliczania płac i selekcji-rekrutacji pracowników.Wsparcie w zakresie realizacji procedury szkoleniowej,Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
Wasiak Industry Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kożuchów (lubuskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydató, głownie z Ukrainy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, pozyskiwanie kandydatów z terenów wchodnich, przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Wg zawodu
Wytwórnia Artykułów Spożywczych "ALMAR" Marek Czajkowski - 2016-01-07 - Żary (lubuskie)
Realizowanie planów sprzedażowych Wprowadzanie produktów na rynki międzynarodoweAnaliza konkurencji, rynków i produktów oraz przygotowywanie nowych kierunków ekspansjiReprezentowanie firmy za granicąKreowanie pozycji marki na podległych rynkachPoszukiwanie nowych klientówUtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta do indywidualnych potrzeb klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa aparatów rentgenowskich.
PRACOWNIA ELCOMED ALEKSANDRA GAJDEK-BIALIK - 2018-01-08 - Nysa (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
F.H.U. PERFEKT Halina Małkowska - 2018-01-04 - Słupsk (pomorskie)
- WPROWADZANIE FV ZAKUPU SUROWCA- WPROWADZANIE ROZCHODÓW I PRZYCHODÓW WEWNĘTRZNYCH- INWENTARYZACJA MIESIĘCZNA, ROCZNA- CODZIENNY MONITORING PRODUKCJI- MONITORING CEN ZAKUPU- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW PRODUKCJI- AUDYT WEWNĘTRZNY FIRMY
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Iłownica (pomorskie)
praca na stanowisku specjalista d.s. sprzedaży oraz magazynier. Praca w hali sprzedażowej w systemie dwuzmianowym w godzinach 8-16 (jeden tydzień) oraz 10-18 (drugi tydzień) oraz w co drugą sobotę w godzinach 9-15. Zadania:- przyjmowanie dostaw wg dokumentów PZ- wykładanie towaru na regały- wydawanie towaru- sprawdzanie dostępności towaru- obsługa klienta na hali sprzedażowej - obsługa kasy fiskalnej
MONDEX SPÓŁKA JAWNA ANNA I JERZY AFFEK - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie półproduktów,- Dbanie o czystość stanowiska pracy,- Obsługa klienta,- Dbanie o czystość sali konsumpcyjnej.Staż w godzinach 7.00-15.00 oraz 10.00-18.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Płock (mazowieckie)
wystawianie dokumentów przyjęcia, produkcji i sprzedaży w systemie raks SQL, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji, administrowanie kontraktami i ich realizacją, administrowanie kalendarzem i organizacją spotkań, zebrań oraz podrózy służbowych zarządu
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2017-12-04 - Reguły (mazowieckie)
Planowanie kierunków i rozwoju osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy. Planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń, sprawdzenie dokumentacji, sprawozdań, współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kępno (wielkopolskie)
• Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.)• Sporządzanie list płac• Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych, tymczasowych, umów cywilo-prawnych• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik• Współpraca z urzędami i organami kontroli ZUS, PIP, US,• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami; Przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń; Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy; Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS; Prace biurowe.
PHU Stazen sp z o.o. - 2018-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rekrutacjii udział w procesie zatrudnienia pracowników, realizacja działań w obszarze Employer Brandingu, wprowadenie danych do ststemu kadrowo- płacowego
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-01-11 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kontakty z kontrahentani z krajów arabskich związane z eksportem artykułów medycznych, lekarstw, substancji lekopodobnych i sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Bytom (śląskie)
aktywne poszukiwanie pozyskiwanie nowych klient,przygotowanie nowych ofert handlowych, nawiąywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami , bieżąca obsługa sprzedażowa , fakturowanie.
ZAKŁAD PRZĘDZALNICZO-DZIEWIARSKI "WAJER" S.C. - 2017-10-05 - Żmigród (dolnośląskie)
Uczestnictwo w programach sprzedażowych i marketingowych, realizowanych przez firmę; badanie rynku; pozyskiwanie nowych klientów; organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych.
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów,opieka nad klientami,realizacja planów sprzedażowych,przygotowanie kalkulacji ofert,udział w konferencjach,seminariach oraz targach
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chrzanów (małopolskie)
skrupulatne budowanie baz kontaktów;tworzenie pierwszych relacji z potencjalnymi klientami;pozyskiwanie kontaktów handlowych w kreatywny sposób;efektywne wykorzystanie wskazanych przez nas dróg dotarcia do partnerów biznesowych;bieżące raportowanie z realizacji powierzonych zadań.
SEMCORE S.C. MARCIN STYPUŁA, PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI - 2016-07-14 - Konin (wielkopolskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
- samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla od momentu przyjęcia zlecenia, przez publikowanie ogłoszeń, weryfikację CV, spotkania z kandydatami po rekomendacje wybranych kandydatów klientowi i koordynowanie procesu zatrudnienia kandydata u klienta,
- współpraca z klientem w zakresie zarządzania procesem rekrutacji i selekcji,
- dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,
- budowanie długofalowych relacji z klientami
Helplaw Sp.z o.o. - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)