SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Żmigród oferta pracy ZAKŁAD PRZĘDZALNICZO-DZIEWIARSKI "WAJER" S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie pozyskiwanie nowych klient,przygotowanie nowych ofert handlowych, nawiąywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami , bieżąca obsługa sprzedażowa , fakturowanie.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Żmigród (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZĘDZALNICZO-DZIEWIARSKI "WAJER" S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 8A, 55-140 Żmigród, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne poszukiwanie pozyskiwanie nowych klient,przygotowanie nowych ofert handlowych, nawiąywanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami , bieżąca obsługa sprzedażowa , fakturowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żmigród
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żmigród
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programów MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, umiejętność współpracy z w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZĘDZALNICZO-DZIEWIARSKI "WAJER" S.C.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 10
Nazwisko osoby zgłaszającej: Zbigniew Wajer
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.10.2017
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż towarów handlowych w hurtowni ogrodniczej, prace biurowe, rozliczeniowe.
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA HURTOWNIA OGRODNICZA "OGRÓD" SANOCKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-02 - Jasło (podkarpackie)
- zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy,- kompleksowa weryfikacja dokumentacji technicznej,- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych,- rozliczanie zrealizowanych zleceń,- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki,- prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń,- przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu spółki,- przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Słupca (wielkopolskie)
Pomoc w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestracja, segregacja i archiwizacja umów, dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji, współpraca z działem księgowości, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dbanie o porzadek na stanowisku pracy, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/ dotacji UE
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tarnów (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
ZGODNIE ZZ PROGRAMEMEM
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Białobrzegi (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji wojskowej, rozliczanie należności finansowych żołnierzy, prowadzenie postępowań administracyjnych
Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych - 2018-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
w/g
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur, kontrola sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów detalicznych, administrowanie sklepu internetowego i aukcji Allegro, przyjmowanie i przygotowaie do realizacji zamówień telefonicznych i mailowych, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur sprzedażowych.
TRIBECCO Magdalena Kozłowska - 2017-07-26 - Stawiszyn (wielkopolskie)
Obsługa klienta internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
realizacja zamówień
PGF CEFARM Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów oraz doradztwo i sprzedaż okularów, umawianie klientów na konsultacje lekarskie, wystawianie faktur i rachunków
Centrum Optyczne Agnieszka Lemańczyk - 2016-09-06 - Police (zachodniopomorskie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży, bieżąca obsługa klientów,znajomość produkowanych i sprzedawanych wyrobów, surowców papierniczych i możliwości produkcyjnych maszyn, wystawianie dokumentów dostaw i fakturmonitorowanie poziomu zadowolenia Klientów, monitorowanie poziomu działania konkurencji, przyjmowanie zamówień od klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, dokonywanie kalkulacji cenowych, koordynacja zamówień Klientów i dostawców wysyłanie zamówień do fabryk i dostawców, przygotowanie raportów dla klientów,koordynacja stanów magazynowych dla Klienta, zdobywanie nowych Klientów, kontrola realizacji zamówień, kontrola poziomu zadłużenia Klientów, windykacja należności.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-09-15 - Kielce (świętokrzyskie)
- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailową - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyzhinduskiego ( stała współpraca z indiami) projekty, programy zastosowania z indii. , kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, wymagana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
TRAPP-GmbH Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Pawłów (śląskie)
-OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO- KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ-ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI- PRZYGOTOWYWANIE PACZEK DO WYSYŁKI
PHU TREES-SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2016-11-02 - Zaczernie (podkarpackie)
Rożwożenie przesyłek.
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca obsługa zagranicznych kontrahentów; udział w przygotowywaniu zapytań ofertowych; planowanie, obsługa i koordynacja dostaw surowców; prowadzenie rejestracji dostaw; współpraca z magazynem oraz kontrola stanów magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raportów oraz zestawień.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie instalacji co, wodno-kanalizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
praca w laboratorium akredytowanym, prowadzenie podstawowych badań laboratoryjnych, prowadzenie zapisów laboratoryjnych, realizacja procesu sprzedaży usług firmy, relacje z klientem indywidualnym i instytucjonalnymrodzaj umowy: um. zlecenie/ um. o pracę
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze Stolarza.
Zakład Stolarski Jerzy Jurecki - 2018-03-06 - Racibórz (śląskie)
organizowanie i koordynowanie ogólu czynności związanych z dystrybucją produktów w tym na rynki wschodnie
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2017-11-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)