SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Data publikacji: 2017-08-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karolinki 1, 40-483 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.08.2017
Data dodania oferty pracy: 25.08.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
przygotowanie technologii i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, analiza istniejących rozwiązań technologicznych, przygotowanie dokumentacji technologicznej, wspracie techniczne procesu produkcyjnego, analiza zdolności technologicznych, analiza przyczyn odchyleń i wprowadzanie planów poprawczych, wykonywanie specyfikacji materiałowo-technicznych, tworzenie i nadzór nad dokumentacją technologiczną
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-30 - Zawiercie (śląskie)
handel detaliczny, prowadzenie sprzedaży internetowej istacjonarnej, dowóz zamówionych produktów do klienta,budowanie bazy kilentów, raportowanie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nakielnica (łódzkie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zadania:weryfikacja telefoniczna katologu firm i instytucji katalogu portaluaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmdodawanie ogłoszeń rozszerzonych na wskazane portale internetowenauka metod analizy stron wwwprzygotowanie strategii kampanii reklamowych dla klientówanaliza konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanychdobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych tekstÓw reklamdokonywanie wyboru najbardziej skutecznych form reklamy dla konkretnego klientaaktualizacja prezentacji rozszerzonych - dodawanie zdjęć oraz opisu oferty firmraportowanie wykonywanych zadańOferta stażowa realizowana dla osób bezrobotnych ze środków FP
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowanie powierzchni do lakierowania
AUTOKRETYYT BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO POJAZDOWE SYLWESTER KRET - 2017-07-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa osób bezrobotnych w zakresie rejestracji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kock (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Zakres obowiązków: sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; prawo jazdy kat.B; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)
fakturowanie sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmir, współpraca w dziale handlowym i działem ksiegowości, windykacja należności
MATPLAST SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Roboty budowlane ściśle związane z montażem zewnętrznych sieci wod.-kan.
Kada Bis Grupa Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie chemii w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Kargowie
FUNDACJA NA RZECZ WSPIERANIA RODZINY ORAZ DZIECI I MŁODZIEŻY "FUNDACJA Z UŚMIECHEM" - 2017-06-30 - Kargów (świętokrzyskie)
Planowanie i optymalizacja zapasów materiałowych; sporządzanie i procesowanie zamówień zakupów; madzór i kontrola realizacji warunków współpracy oraz kosztów zakupu; monitorowanie i raportowanie wyników dostawców; tworzenie i utrzymywanie aktualnych danych w systemie ERP
TRU-FLEX SP.Z O.O. UJAZD - 2017-11-24 - Zimna Wódka (opolskie)
doradca klienta, pozyskiwanie wolnych klientów, prace biurowe, bieżąca obsługa
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kobylnica (pomorskie)
zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedawanych i serwisowanych urządzeń, montaże, regulacje i konserwacja urządzeń w serwisie, obsługa klienta pod względem handlowym, prowadzenie dokumentacji serwisu.
METRO-TECH PAWEŁ SPADŁO - 2016-11-04 - Opoczno (łódzkie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)