SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.

Data publikacji: 2017-11-08

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + miesięczne prowizje od 1500 zł

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka słowackiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność.Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon), zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.

Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 31

Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 08.11.2017

Oferta pracy ważna do: 31.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-05-11 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS.KONTROLI JAKOŚCI - do 2 480 PLN

Kontrola jakości wytwarzanychkosmetyków, materiałówwejściowych, procesówprodukcyjnych, monitorowanieśrodowiska pracy, archiwizacjaprób, ocena oraz zwalnianiekomponentów, produkcji w toku,wyrobu gotowego; pobór,archiwizowanie, regularny przeglądprób archiwalnych orazdokumentacji; dbanie o prawidłowefunkcjonowanie wyposażenielaboratoryjnego; prowadzenieregularnie zapisów w dokumentacjilabolatorium kontroli jakości,współuczestnictwo w procesachjakościowych; udział w projektachwdrożeniowych, wykonywanie próbtechnologicznych nowychproduktów, przeprowadzie testówstabilności; nadzór nadproduktamiaktualnie wytwarzanymiw zakresie technologii wytwarzania,potymalizacja procesówprodukcyjnnych
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLINGU - 3 500 - 4 000 PLN

energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI/KADROWA - 2 000 - 2 700 PLN

wprowadzanie dokumentów finansowych do programu magazynowego,współpraca z głównym księgowym,obsługa sekretariatu,fakturowanie, rejestrowanie faktur klientów i dostawców, prowadzenie akt osobowych pracowników przygotowywanie dokumentacjo pracowniczej zarządzanie obiegiem dokumentów w firmierozliczanie czasu pracy i nieobecności, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Człuchów (pomorskie)

PRACOWNIK PUNKTU C-SMACZNIE - od 2 100 PLN

przestrzega ustalonych norm jakościowych produkcji, produkuje towar z uwzględnieniem planów produkcji dostosowanych do ilości Klientów, dba o dobre wyeksponowanie towaru, przygotowuje stoisko od otwarcia do zamknięcia
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. I Oddział w Warszawie - 2018-04-30 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS JAKOŚCI/LABORANTKA - od 3 000 PLN

kontrola jakości produktu, kontrola pracowników, księga Haccp, obsługa kontroli zewnętrznych, kontrola procesu produkcji, prowadzenie szkoleń
PPH KROS sp. z o.o. - 2018-02-12 - Iłownica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 200 PLN

pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 210 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/SERWISANT - od 1 850 PLN

Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 13 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku uzbeckim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą uzbeckich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

kontakt z klientem, propozycje ofert ubezpieczeniowych, negocjacje cen, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 4 300 - 4 900 PLN

- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU - TECHNOLOG OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - 2 500 - 3 000 PLN

Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI IT (IT RECRUITER) - 3 000 - 6 000 PLN

Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)

*SPECJALISTA (STAŻ) - 997,4 PLN

sprawdzanie kart pracy pojazdu trakcyjnego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA INCENTIVE TRAVEL - od 2 500 PLN

1. Kontakt z Klientem. 2. Przygotowywanie ofert incentive. 3. Kontakt z przewodnikami, hotelami, liniami lotniczymi. 4. Koordynacja wyjazdów.
SMART-UP SP.z o.o - 2018-02-04 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW CHIŃSKICH - od 900 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tlumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 150 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesu związanego z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umowy, ewidencja czasu pracy, pomoc przy kontrolowaniu uprawnień pracowniczych, pomoc w sporządzaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 2 800 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH - od 1 850 PLN

WSPIERANIE ORGANIZACYJNE DZIAŁU ZARZADZANIA PERSONELEM W ZAKRESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓWMIĘDZYNARODOWYCH,POZYSKIWANIE ZEZWOLEN NA PRACĘ DLA PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW.zNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW KONSULARNYCH ODNOŚNIE WIZ I ZEZWOLEŃ NA PRACE.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Stromiec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 900 PLN

opracowanie i wdrożenie strategii biznesowej i marketingowej, organizowanie procesu sprzedaży, analiza potrzeb klientów, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piaseczno (mazowieckie)


Wybierz powiat