SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ Bielsko-Biała oferta pracy KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2016-09-23
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morskie Oko 23, 43-316 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk biznesowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Konieczna umiejętność sporządzania wniosków o dofinansowanie wraz ze znajomością źródeł finansowania zewnętrznego oraz RPO, znajomość pakietu Office, zdecydowanie w działaniu, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność i odporność na stres. Mile widziana znajomość przepisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz prawa spółdzielczego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Morskie Oko 23, 43-316 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Morskie Oko
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: obsługa nieruchomości - zarządzanie, wynajem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 23.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo - płacowym ENOVA, obsługa programu PŁATNIK. Naliczanie składek ZUS, urlopów, wynagrodzeń chorobowych,płac kierowców w systemie TACHOSPEED. Naliczanie płacy minimalnej obowiązującej na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Brzesko (małopolskie)
Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-09-02 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie projektów marketingowych w środowisku e-commerce, współudział w opracowaniu działan marketingowych w Internecie i ococność w mediach społecznościowych (więcej info zał. 1) Praca w Nowym Miasteczku.
Caro sp. z o.o. Społka Komandytowa - 2017-10-13 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, prace biurowe
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Rząśnia (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w j. fransuckim. Rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta w j. francuskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-01-04 - Leszno (wielkopolskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa kontrahentów firmy, utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, wyjazdy w delegacje, komunikacja oraz przygotowywanie dokumentów w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim, obsługa kontrahentów na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów - zatrudnienie po 3-tygodniowym szkoleniu na 2-tygodniową umowę zlecenie, następnie umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące)
Europejskie Centrum Wspierania Marketingu Piotr Lyp - 2016-04-19 - Żory (śląskie)
przygotowywanie dań kuchni koreańskiejprzyjmowanie surowców żywnościowych i zabezpieczanie ich przed zepsuciemdbałośc o stan magazynowyprzyjmowanie zamówieńuporządkowanie i sprzatanie stanowiska pracydbanie o dobre relacje z goścmi restauracjizapoznanie się z kulturą i kuchnią azjatycką, podstawową wiedzę z języka koreańskiego
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów indywidualnych i flotowych w zakresie sprzedaży pojazdów, administracja dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-08-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
ADJ baby furniture Dominik Jurga - 2017-03-01 - Namysłów (opolskie)
podnoszenie zdolności procesów, obniżanie kosztów wytwarzania, analiza wyników, prezentacja, opracowywanie instrukcji, prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników;praca w Pabianicach; wymagrodzenie+dodatek do systemu 4-brygadowego
WORK SERVICE SA WROCŁAW - 2015-12-17 - Pabianice (łódzkie)
1.Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;2.Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;3.Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;4.Udział w pracach komisji przetargowej;Szczegółowy opis zadań na stronie.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Ewidencja dowodów źródłowych, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym Planem Kont, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgodnienie sald, - Prowadzenie rejestrów dla potrzeb rozliczeń z podatku VAT, - Ustalanie proporcji do proporcjonalnego rozliczania VAT od zakupów, - Bieżące naliczanie i uzgadnianie działalności socjalnej, - Prowadzenie ewidencji środków pieniężnych na rachunkach bankowych krajowych i walutowych, - Kontrola i nadzór nad rozliczeniem różnic kursowych, - Szczegółowa analiza przychodów i wydatków Funduszu Pomocy Materialnej Studentom i Doktorantom, - Analiza zobowiązań i należności oraz dokonywanie potrąceń wierzytelności, - Uzgadnianie stanów magazynowych, dostaw niefakturowanych, - Rozliczanie inwentaryzacji magazynów, - Uzgadnianie niskocennych składników rzeczowych, - Analiza terminowości zapłat za faktury sprzedaży, - Inwentaryzacja sald na 31 XII oraz wykaz niezgodności sald, - Wykonywanie sprawozdań statystycznych i budżetowych (w tym: Rn-N, Rb-Z i DNU-K), - Wykonywanie sprawozdań z przepływów środków pieniężnych i zmian kapitałów. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa tablic reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wołów (dolnośląskie)