SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Warszawa oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: •poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
Data publikacji: 2015-10-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne: praca w zespole
Data dodania oferty pracy: 05.10.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Wsparcie w okresie przejścia obsługa biura / obsługa biura na odległość / Zarządzanie kontem użytkownika; Zarządzanie Operacyjne zarządzanie incydentami oraz zarządzanie prośbami o świadczenie usług
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zabierzów (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa, kodowanie i wystawianie faktur vat, paragonów
MAJSTER - Chorążakowie Sp. J. - 2018-01-26 - Leszno (wielkopolskie)
Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych; Tworzenie prezentacji; Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami; Organizacja eventów; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawca telefoniczny oraz e-mailowy.
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-03-30 - Strzelinko (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prowadzenie działu kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.poż praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozdań archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa aukcji internetowych, przywożenie i wysyłka towarów
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-01-15 - Gubin (lubuskie)
do uzgodnienia
TRYBUS WIOLETA "OSKAR" - 2016-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji pracowników ze Wschodu i z Polski, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska techniczne i budowlane, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, organizacja i prowadzenie projektów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
telefoniczna realizacja zamówień, realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Tajęcina (podkarpackie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
- Wykonywanie przewozów osobowych wg rozkładu jazdy,- Wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą- Kontakt telefoniczny: 58 532-62-00; 693-705-901; e-mail: andrzejlugowski (at) arrivabus.pl
ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
zatrudnianie i zwalnianie pracowników (w tym tworzenie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz list obecności, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, wystawianie świadectw pracy, tworzenie zakresów czynności dla pracowników),sporzadzanie list płac,wyliczanie wynagrodzenia i zasiłku chorobowego, odpraw emerytalno-rentowych, premii pracowniczych,obsługiwanie programu Płatnik (w tym między innymi:sporządzanie raportów rozliczeniowych DRA,RCA,RSA,RZA,IWA,ZCNA,ZWUA,korekty),sprawozdania GUS,wystawianie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych,korespondencja z Urzędami, Komornikami,Sądami,ZUS oraz PIP
REMSOD SP Z O O - 2018-04-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Laboratorium: przeprowadzanie pomiarów przyrządów produkcyjnych i pomiarowych wykonywanych przez Narzędziownię; nadzór nad środkami kontrolno-pomiarowymi; wykonywanie usług pomiarowych i nadzór nad środkami kontrolno-pomiarowymi; pomiary wyrobów (wzory, półfabrykaty, wyroby gotowe); programowanie maszyn pomiarowych i urządzeń kontrolnych; przeprowadzanie badań pełnych wyrobów; decyzje dotyczące procesów, wzorów i metod pomiarowych; APQP: analiza zdolności Cm Cmk Cp Cpk; analiza systemów pomiarowych MSA; przygotowanie dokumentacji pomiarowej dla wzorów analiza zgodności z wymaganiami klienta; Walidacja roczna wszystkich wyrobów; Szkolenia: przeprowadzanie szkoleń adaptacyjnych.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczno - mailowy, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2017-01-18 - Wysoczka (wielkopolskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich firmy, programowanie różnych aplikacji, współpraca z pracodawcą i kontrahentami, w tym tureckimi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Tarczyn (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowanie list płac, sporządzanie umów cywilnoprawnych, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS,PDOF, GUS, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁTATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Przeworsk (podkarpackie)
- obsługa systemu komputerowego w zakresie kontroli, kompletacji przyjmowanych i wydawanych towarów- prowadzenie dokumentacji magazynowej- kontrola stanów- dbanie o kompletność stanów i zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i ubytkami- wymóg: podpisywanie współodpowiedzialności
Międzychód NOWICKA Spółka Jawna (Zakład Pracy Chronionej) - 2016-02-11 - Międzychód (wielkopolskie)
WYZWANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:- Pozyskiwanie nowych klientów dla oferowanych przez Dom Finansowy produktów i usług bankowych- Obsługa klientów w punkcie zgodna ze standardami firmy- Realizacja zadań oraz planów finansowych- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta zgodnej z najwyższymi standardami jakości- Utrzymywanie najwyższego poziomu satysfakcji klientów
OLMAX Rafał Kołowajtys - 2016-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)