SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWYCH Międzychód oferta pracy Międzychód NOWICKA Spółka Jawna (Zakład Pracy Chronionej)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa systemu komputerowego w zakresie kontroli, kompletacji przyjmowanych i wydawanych towarów- prowadzenie dokumentacji magazynowej- kontrola stanów- dbanie o kompletność stanów i zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i ubytkami- wymóg: podpisywanie współodpowiedzialności
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Międzychód (wielkopolskie)
Pracodawca: Międzychód NOWICKA Spółka Jawna (Zakład Pracy Chronionej)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 22, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa systemu komputerowego w zakresie kontroli, kompletacji przyjmowanych i wydawanych towarów- prowadzenie dokumentacji magazynowej- kontrola stanów- dbanie o kompletność stanów i zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i ubytkami- wymóg: podpisywanie współodpowiedzialności
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzychód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzychód
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: WÓZKI WIDŁOWE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Międzychód NOWICKA Spółka Jawna (Zakład Pracy Chronionej)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 22, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Międzychód
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzychód
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w przygotowaniu posiłków.
" Marcepan Ziajkiewicz" S.C. A. Ziajkiewicz, E. Ziajkiewicz - 2017-11-09 - Bełchatów (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych; Przyjmowanie zamówień odKlienta i kompleksową oraz terminową realizację sprzedaży;Samodzielne prowadzenie obsługi procesu wysyłek towarów doKlientów; Tworzenie i ewidencjonowanie dokumentów magazynowychi finansowych w systemie COMARCH; Nawiązywanie i utrzymywaniepozytywnych relacji z Klientami; Pozyskiwanie nowych klientówhurtowych w środowisku Internet. Wspieranie działu zakupów wbieżących działaniach, praca w godz.9-17
CERPOL A. BUBA S.K. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
ZGODNIE
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Bytów (pomorskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
produkcja, przygotowanie i montaż reklam i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Parczew (lubelskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Przyjmowanie towarów na stan magazynu, sprzedaż części zamiennych oraz akcesoriów samochodowych, pozyskiwanie nowych klientów, praca stacjonarna w siedzibie firmy, optymalizacja stanu magazynu. Pierwsza umowa na okres próbny, dwie zmiany- 8.00-16.00, 10.00-18.00
"ULTIMA" SP. Z O. O - 2016-07-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
wspólpraca z aktualnymi partnerami handlowymi: rynek zachodni oraz wschodni-prowadzenie korespondencji dotyczącej cen, pozyskanie zamówień, kontrola i nadzór realizacji zamówień, wysyłki, sporządzanie wszystkich niezbędnych dokumentów, profesjonalna i szybka obsługa. Eksport - wspólpraca z agencjami celnymi, ustalanie kodów, podpisywanie umów,pozyskanie dokumentów niezbędnych do odprawy celnej, pozyskanie dokumentów potwierdzających wywóz towarów za granicę oraz zakończenie odprawy celnej w przypadkupartnerów będących członkami UE$ i poza UE. Organizacja wspólpracy z partnerami - utrzymanie wszelakich dokumentów,cenników i umów, wspópraca z firmami transportowymi w celu pozyskania najlepszej oferty cenowej,. Pozyskanie nowych partnerów handlowych - przekaz informacji, negjocowanie umów, zarządzanie kaltalogami, umieszczanie informacji w Internecie, przegląd ofert targowych w celu promocji produktów własnych. Pomoc wspólpracownikom działu w razie potrzeby w obsłudze rynku krajowego - wspólpraca i wymiana informacji na rnku eksportowych, analiza i rozwój działu eksportu.
"DOMEX" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykszłcenie średnie, preferowane ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rybnik (śląskie)
przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, informowanie pracodawcę o zagrożeniach, prowadzenie rejestrów, dokonywanie ocen i analiz ryzykaza zawodowego, współdziałanie ze społeczna inspekcją pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych o okresowych w dziedzinie BHP, przygotowywanie i wydawanie skierowań ( wg list zbiorczych otrzymywanych od specjalisty ds.Kadr), współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, przeprowadzanie okresowej kontroli obiektów.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-06-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace budowlane zgodne ze stanowiskiem pracy.
ZBIGNIEW WŁODKOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH - 2017-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa i koordynacja biura firmy (odbieranie telefonów, umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, bieżąca współpraca z dostawcami usług do biura, m.in. firma sprzątająca, usługi telefoniczne i informatyczne, dostawcy mediów, wykonywanie zamówień do biura, prowadzenie korespondencji służbowej:, nadzór i obsługa procesu uzyskiwania różnego rodzaju pozwoleń (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem), zarządzanie i przygotowanie dokumentacji bieżącej, w zależności od potrzeb, sporządzanie bieżących raportów i analiza kosztów, negocjacje z dostawcami usług, sporządzanie ofert i kalkulacji inwestycji, zapewnienie obiegu i archiwizacji dokumentacji, wsparcie działu zakupów i marketingu w codziennym funkcjonowaniu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie administracji i bieżących potrzeb, wykonywanie drobnych tłumaczeń.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Żabno (małopolskie)
Zakres obowiązków:- rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych- przekazywanie niesprawnego sprzętu do autoryzowanego serwisu lub odsyłanie do producenta- kontrola przebiegu procesu reklamacyjnego- bieżąca komunikacja z klientem - prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji- wystawianie dokumentów magazynowych- ewidencja reklamacji w systemie (wewnętrzny program komputerowy do obsługi reklamacji)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
zarządzanie procesami zamówień, zaopatrzenia księgarń, nadzorowanie rotacji, wywoływania i nadzorowania zwrotów, śledzenie nowości na rynku wydawniczym i kreowanie listy ofertowej, bieżący nadzór i aktualizacja listy dostępnych tytułów, wspólpraca z dostawcami w tym ustalanie warunków i rozliczanie zobowiązań handlowych, udział w tworzeniu i realizacji polityki handlowej
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Białystok (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów firmy oraz poszukiwanie nowych Klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji.Monitorowanie i analizowanie rynku.Prowadzenie rejestrów i zestawień sprzedażowych.Analizowanie kosztów i metod wytwarzania produktów.Monitorowanie przebiegu realizacji zleceń.
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Brzezówka (podkarpackie)
Sprzedaż mięsa
PPH A & W Kondraccy Agnieszka Kondracka Waldemar Kondracki s. j. - 2016-12-29 - Augustów (podlaskie)
dbanie o czystość w biurze i na powierzchniach montażowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
- organizacja i koordynacja eventów - kontakt z agencjami reklamowymi, hotelami, artystami i innymi podwykonawcami- współpraca z partnerami i patronami- aktualizacja stron www i obsługa CMS- działania marketingowe i promocyjne- opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,- tworzenie prezentacji,- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,- organizacja eventówPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-07-28 - Strzelinko (pomorskie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)