SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 164,28 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 164,28 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I NADZORU NAD REALIZACJĄ ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 164,28 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających;4. kopie świadectw pracy.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:20 października 2016 r. do dnia 3 listopada 2016 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzInne informacje:
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników, organizacja procesów zatrudnienia, tworzenie dokumentacji pracowniczej, doradztwo zawodowe
kontakt przez PUP - 2017-05-07 - Sieradz (łódzkie)
analizowanie rynku branżowego w Jordanii, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaków handlowych z podmiotami z Jordanii, budowanie korzystnego wizerunku firmyPraca Harta + delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Harta (podkarpackie)
Zarządzanie Funpage, profilami i grupami w różnych kanałach social mediaZarządzanie kampaniami i akcjami;Odpowiedzialność za zawartość - tworzenie treści, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, osługa posprzedażowa portfeli klientów.
WHITE TOMASZ RZEPIAK, GRZEGORZ SIWY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace biurowe, przygotowanie dokumentacji
WOJCIECH BŁASZKOWSKI, BIURO PROJEKTOWO DORADCZE WB-EKO - 2016-01-20 - Parchowo (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Kamienica Polska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, transport i logistyka), umiejętności: łatwość nawiazywania kontaktów, znajomość branży (chemia przemysłowa/spożywcza- rynki Europy Wschodniej), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w branży handlowej, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków:pozyskiwanie nowych dostawców, odbiorcow, kontrahentów z rynku Europy Wschodniej, sprzedaż, zakup towarów,negocjacje cen surowców .
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
specjalista do spraw zakupów
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-05-17 - Brzyście (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie zamówieńi ich realizacja, obsluga klienta, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
roboty zbrojarskie, przygotowanie, wykonanie zbrojenia, zamontowanie zbrojenia w szalunku lub na wysokości, praca na terenie Sosnowca z mozliwościa oddelegowania
Firma "ESPRIT" Krzysztof Zalewski - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków dla pacjentów w PCZ Sp. zo.o.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Otwock (mazowieckie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie i wykonanie elementów z komponentów węglowych. Praca na jedną zmianę od poniedziałku do piątku, między 9 a 17 (do uzgodnienia). Praca w Gdowie.
JAKUB KULIG DOT - 2017-12-13 - Gdów (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów - art. dekoracyjne, marketing, reklama, wystawianie faktur, obsługa skrzynki e-mail, bieżący kontakt z klientem.Wymagania: biegła obsługa komputera i pakietu Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, doświadczenie na podobnym stanowisku.
DONACO Sp. z o. o. - 2016-05-13 - Racibórz (śląskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Ekspansje na nowe rynki zbytu w kraju i zagranicą, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą, efektywna współpraca z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych
FHPU TRANSTAL - 2016-02-15 - Smęgorzów (małopolskie)
Monter sieci wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żabieniec (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ, UTRZYMANIE PORZĄDKU NA OBIEKCIE,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE NIEPEŁNE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ SPRZĄTAJĄCYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE 1 MIESIĄC, PRACA W GODZ. 11.00-19.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 13,70 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)