SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Ewidencja dowodów źródłowych, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym Planem Kont, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgodnienie sald, - Prowadzenie rejestrów dla potrzeb rozliczeń z podatku VAT, - Ustalanie proporcji do proporcjonalnego rozliczania VAT od zakupów, - Bieżące naliczanie i uzgadnianie działalności socjalnej, - Prowadzenie ewidencji środków pieniężnych na rachunkach bankowych krajowych i walutowych, - Kontrola i nadzór nad rozliczeniem różnic kursowych, - Szczegółowa analiza przychodów i wydatków Funduszu Pomocy Materialnej Studentom i Doktorantom, - Analiza zobowiązań i należności oraz dokonywanie potrąceń wierzytelności, - Uzgadnianie stanów magazynowych, dostaw niefakturowanych, - Rozliczanie inwentaryzacji magazynów, - Uzgadnianie niskocennych składników rzeczowych, - Analiza terminowości zapłat za faktury sprzedaży, - Inwentaryzacja sald na 31 XII oraz wykaz niezgodności sald, - Wykonywanie sprawozdań statystycznych i budżetowych (w tym: Rn-N, Rb-Z i DNU-K), - Wykonywanie sprawozdań z przepływów środków pieniężnych i zmian kapitałów. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Ewidencja dowodów źródłowych, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym Planem Kont, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgodnienie sald, - Prowadzenie rejestrów dla potrzeb rozliczeń z podatku VAT, - Ustalanie proporcji do proporcjonalnego rozliczania VAT od zakupów, - Bieżące naliczanie i uzgadnianie działalności socjalnej, - Prowadzenie ewidencji środków pieniężnych na rachunkach bankowych krajowych i walutowych, - Kontrola i nadzór nad rozliczeniem różnic kursowych, - Szczegółowa analiza przychodów i wydatków Funduszu Pomocy Materialnej Studentom i Doktorantom, - Analiza zobowiązań i należności oraz dokonywanie potrąceń wierzytelności, - Uzgadnianie stanów magazynowych, dostaw niefakturowanych, - Rozliczanie inwentaryzacji magazynów, - Uzgadnianie niskocennych składników rzeczowych, - Analiza terminowości zapłat za faktury sprzedaży, - Inwentaryzacja sald na 31 XII oraz wykaz niezgodności sald, - Wykonywanie sprawozdań statystycznych i budżetowych (w tym: Rn-N, Rb-Z i DNU-K), - Wykonywanie sprawozdań z przepływów środków pieniężnych i zmian kapitałów. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie min średnie ekonomiczne (pożądane wyższe ekonomiczne), 2) staż pracy: min. 3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku finansowym, 3) umiejętność-specjalność: technik ekonomista, 4) inne: dobra znajomość prawa podatkowego oraz Ustawy o rachunkowości oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania, biegła znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych oraz pakietu MS Office, samodzielność i odpowiedzialność w prowadzonych działaniach, wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności analityczne, dobra organizacja czasu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wyb. L. Pasteura
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu, monitorowanie sprzedaży, kontrola należności
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łosice (mazowieckie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)
Realizacja zadań przewidzianych dla specjalisty do spraw ochrony przyrody, krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych Krajeńskiego Parku Krajobrazowego w Statucie Parku, w ustawie o ochronie przyrody oraz w innych obowiązujących aktach prawa, w tym m.in.:-realizacja zadań związanych z ochroną przyrody w granicach parku,-informowanie o przepisach o ochronie przyrody osób przebywających na obszarach podlegających ochronie oraz w miejscach, w których znajdują się twory i składniki przyrody objęte formami ochrony przyrody,-prowadzenie edukacji przyrodniczej w szkołach i wśród miejscowego społeczeństwa, a także promowanie wartości przyrodniczych, historycznych, kulturowych i turystycznych parku krajobrazowego,-współpraca z samorządami, zarządcami obszarów parku krajobrazowego, organizacjami ekologicznymi i innymi podmiotami mającymi związek z ochroną parku krajobrazowego.Praca w siedzibie oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.
Krajeński Park Krajobrazowy Więcbork - 2016-12-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
- Praca na stanowisku specjalisty w Sekcji Serwisów Pomiarowych (SSP) w Dziale Zarządzania Siecią Pomiarowo Obserwacyjną obszar Białymstoku -SSP odpowiedzialna jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno - Meteorologicznej - Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych - Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku - Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokół obowiązujących na przedmiotowym stanowisku
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-11-14 - Białystok (podlaskie)
Kontakt tel: 33 8738733.Praca na 2 zmiany w godz. 6-14, 14-22. Montaż elementów drewnianych.
BRW Comfort Sp.z o.o. - 2016-06-14 - Andrychów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zaznajomienie się z kartami pracy pracowników,- zaznajomienie się i szkolenie w zakresie obsługi programu do wprowadzania akardów i czasu pracy,- nauka obsługi programu do obliczania wynagrodzeń pracowników, - zaznajomienie się z obsługą używania sprzętu do prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Samsonki (lubuskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo i sprzedaż części do samochodów ciężarowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2018-03-15 - Żary (lubuskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa zamówień klientów
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Niedźwiady (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
DAN-STAL Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)
pomoc kucharzowi, krojenie, obieranie, sprzątanie stanowiska pracy , robienie zakupów , przygotowywanie posiłkówwymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, prawo jazdy kat. b, bardzo dobra znajomość kuchni włoskiej, praca w stresie, praca w zespole i chęć nauki, znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie a2, w piśmie na poziomie a1stawka za godzinę 13,70 złpraca w godzinach: 11:00-22:00 niedziela-czwartek, 11:00-23:00 piątek-sobota
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy, poszukiwanie lokali mieszkaniowych dla pracowników, ewidencja pracowników, wyjazdy na Ukraine (pełne oddelegowanie)praca na umowe na czas nieokreślony, praca na jedna zmianę od 8.00 do 14.00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Rudzie Śląskiej, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobry kontakt z klientami, praca w programie Word i Excel, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Podjęcie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaż usługiZbieranie informacji o sprzedaży usługi w celu dokonania analizy rynku i oceny ofert konkurencjiTworzenie ofert handlowychKształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowymPozyskiwanie nowych klientówNegocjowanie warunków handlowychBieżąca obsługa klientów przez cały okres zatrudnieniaPrzyjmowanie reklamacji, skompletowanie niezbędnych dokumentów i złożenie reklamacji do odpowiedniego działuObsługa kasy fiskalnejFakturowaniePrzyjmowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży usługiPrzyjmowanie i wydawanie przesyłek InPost (obsługa terminala)
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Żukowo (pomorskie)
- obsługa klientów- obsługa krajalnicy- obsługa wagi- dbanie o czystośc na stanowisku pracy-
MAGGOT Adrianna Pulit - 2015-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik administracyjno biurowy w Oddz. / Sekretariat Wydziału.-czynności administracyjno-biurowe, w tym:obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, przygotowywanie projektów pism, archiwizacja, wykonywanie zarządzeń sędziów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Irackim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
Praca w Dziale Obsługi Klienta. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Obsługa zapytań klientów poprzez przygotowywanie, składanie i monitorowanie ofert. Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu zamówień. Sprzedaż rolet i okien.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowa Sól (lubuskie)