SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW HANDLOWYCH Konin oferta pracy SEMCORE S.C. MARCIN STYPUŁA, PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: skrupulatne budowanie baz kontaktów;tworzenie pierwszych relacji z potencjalnymi klientami;pozyskiwanie kontaktów handlowych w kreatywny sposób;efektywne wykorzystanie wskazanych przez nas dróg dotarcia do partnerów biznesowych;bieżące raportowanie z realizacji powierzonych zadań.
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: SEMCORE S.C. MARCIN STYPUŁA, PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHOPINA 23d/13, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
skrupulatne budowanie baz kontaktów;tworzenie pierwszych relacji z potencjalnymi klientami;pozyskiwanie kontaktów handlowych w kreatywny sposób;efektywne wykorzystanie wskazanych przez nas dróg dotarcia do partnerów biznesowych;bieżące raportowanie z realizacji powierzonych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
Data zakończenia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
SWOBODA W PROWADZENIU ROZMÓW TELEFONICZNYCHZDOLNOŚCI INTERPERSONALNE - KOMUNIKATYWNOŚĆPraca w oddziale firmy w Koninie, po przejściu 2-tygodniowego szkolenia w centrali w Poznaniu. Zwrot kosztów dojazdu na czas szkolenia.
Nazwa pracodawcy:
SEMCORE S.C. MARCIN STYPUŁA, PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
GŁOGOWSKA 70/11, 60-740 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT TELEFONICZNY LUB E-MAILOWY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GŁOGOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2016
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2016-11-15 - Drzecin (lubuskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Krosno (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Godów (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji księgowej związanj z rozliczaniem i egzekwowaniem należności
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zdzieszowice (opolskie)
znajomość programów graficznych, obsługa klientów indywidualnych i zamówień internetowych, dokumenty przesłać e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" Błoszyk Paweł - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
- kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/agencjami reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS),- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- kontaktowanie się ze zleceniobiorcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów, media planów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych; wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi,- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług,- dobór treści reklamowanych produktów: tworzenie haseł i sloganów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. Górny Śląsk Spółka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (śląskie)
Obowiązki: - realizacja projektów rekrutacyjnych: koordynacja działań w zakresie pozyskiwania oraz selekcji pracowników oddelegowanych do pracy w Holandii;- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z oddelegowaniem pracowników (nadzór nad dokumentacją, organizacja transportu, współpraca z koordynatorami etc.);- współpraca z biurami firmy w Holandii w zakresie bieżących spraw personalnych;- doskonalenie metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi pozyskiwania kandydatów.Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;- praktyczne znajomości zasad i metod rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, wykorzystywania mediów społecznościowych, prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja oraz komunikacja z kandydatem;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- umiejętność samodzielnej pracy;- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;- wysoka kultura osobista.Pracodawca oferuje:- odpowiedzialną i ciekawą pracę;- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;- szerokie możliwości rozwoju.Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do 3/4 lub pełnego etatu.
IN PERSON - POLSKA Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Racibórz (śląskie)
- Przygotowanie projektu z zakresu branży budowlanej. Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Nadzór nad pracą asystentów. - Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagane uprawnienia do projektowania i kierowania pracami budowlanymi. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32 705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z umową
PHU "L-S GASTRO" Robert Siankiewicz , Leszek Leśnik s.c. - 2016-11-14 - Słupca (wielkopolskie)
przygotowanie lokalu do otwarcia i zamknięcia,profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-28 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Grójec (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, zawieranie umów z klientami
ZPC "ZŁOTY KŁOS" Spółka Jawna - 2018-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa działu kadr i płac.
PERFEKTO Jolanta Pietras - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Organizowanie imprez branżowych, tworzenie ofert edukacyjnych oddziału, budowanie relacji z potencjalnymi klientami
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dysponowanie środkami transportowymi i sprzętami, prowadzenie dokumentacji technicznej posiadanych sprzętów, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszonych usterek przez operatorów, prowadzenie niezbednej dokumentacji eksploatycyjnej sprzętów, organizowanie pracy kierowców i operatorów, przeprowadzanie wywiadu gospodarczego o kondycji finansowej firm zlecającej usługi, obssługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. zatrudnienia pracowników, praca na programach OPTIMA i PŁATNIK
Różewscy Spa Sp.j. "HOTEL LEDA SPA" - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Miejski Zespół Szkół w Kłodzku - 2017-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Praca dla klientów firmy Alexander Mann Solutions w zakresie wyszukiwania kandydatów, poszukiwanie specjalistów do pracy dla klientów oraz przeprowadzenie telefoniczne rozmów kwalifikacyjnych, praca na systemach rekrutacyjnych, współpraca z Menedżerami z różnych lokalizacji (cały Swiat).
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2018-02-14 - Nakło (opolskie)