SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PŁATNOŚCI NA RYNEK FRANCUSKI Kornice oferta pracy EKO-OKNA S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PŁATNOŚCI NA RYNEK FRANCUSKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Kornice (śląskie)
Pracodawca: EKO-OKNA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spacerowa 4, 47-480 Kornice, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów;Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów; Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności;Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań dozapłaty; Kontrola bieżących zamówień;Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego; Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmy.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra znajomość języka francuskiegoDobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie, Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PŁATNOŚCI NA RYNEK FRANCUSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kornice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Nazwa pracodawcy: EKO-OKNA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Spacerowa 4, 47-480 Kornice, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje w formie elektronicznej (CV) prosimy przesyłać na adres rekrutacja (at) ekookna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kornice
Adres strony pracodawcy: www.ekookna.pl
Ulica pracodawcy: Spacerowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 16.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kosztorysowanie - sporządzanie kosztorysów- analiza dokumentacji na etapie przetargowym
P.W. "EBUD"- Przemysłówka Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- samodzielne prowadzenie procesów syntezy polimerów w skali laboratoryjnej,- opracowywaniu nowych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku,- wdrażanie wyrobów do produkcji,- prawadzenie badań fizyko-chemicznych polimerów,- tworzenie dokumentacji laboratoryjnej.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe na terenie Restauracji
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Michałowice (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- Prowadzenie dokumentacji procesów kadrowych, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem księgowości i administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników, przygotowywanie materiałów do archiwum.- Wynagrodzenie: 2500 do 2800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych. Wymagana umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej. Wymagana znajomość programów: Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
układanie nawierzchni na drogach ulicach, chodnikach, rozkładanie kostki piasku z samochodu w miejscu inwestycji
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Pątnów (łódzkie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
prowadzenie grupowych i indywidualnych treningów
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie transportu krajowego, nadzorowanie realizacji zleceń transportowych, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu-ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA UKRAINIE I W ROSJI-NAWIĄZYEWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH-BUDOWANIE KORZYSTNEGO WIZERUNKU FIRMY W ROSJI I NA UKRAINIEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:BOBROWA WOLA 72+DELEGACJA
UNION PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bobrowa Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie wytworzonego produktu.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
Administracja i obsługa strony internetowej, analiza rynku w zakresie marketingu internetowego i mobilnego, znajomość narzędzi marketingowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 3200 + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Dbałość o stan techniczny i naprawę urządzeń na terenie hotelu, osiąganie optymalnych parametrów użytkowych urządzeń i systemów oraz pilnowanie działań prewencyjnych w zakresie wyposażenia technicznego obiektu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Serock (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klientów, przygotowanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Świerzawa (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przygotowywanie i redakcja ogłoszeń w j. polskim i j. obcych, selekcja kandydatów, prowadzenie baz danych CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w j. obcych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office-szczególnie programu Excel; - znajomość technik s
Lars Laj - 2016-08-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)