SPECJALISTA DS. PŁAC 1/2 ETATU Wrocław oferta pracy Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: do 1 370 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór zobowiązana będzie między innymi do: - Sporządzania dla nauczycieli i pracowników administracji list płac, naliczania zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, opiekuńczych, ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy, świadczeń urlopowych dla nauczycieli, dodatkowych wynagrodzeń itp., - Naliczania i rozliczania potrąceń z tytułu rozliczeń publiczno-prawnych, - Prowadzenia ewidencji płac pracowników na kartach wynagrodzeń, - Prowadzenia ewidencji zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich, opiekuńczych płatnych z funduszu ZUS, - Zawiadamiania ZUS o podjęciu i zakończeniu pracy przez pracownika szkoły ( druki ZUS), - Zawiadamiania ZUS o osiąganych dochodach przez pracowników pobierających emerytury lub renty, w zakresie zawieszenia lub zmniejszenia świadczeń, - Współdziałania z główną księgową w zakresie prowadzenia ewidencji i rozliczeń z ZUS i US, - Wypełniania PIT-11 i PIT- 40 o osiąganych dochodach przez pracowników i przekazywania ich do urzędów skarbowych i osób zainteresowanych, - Współpracy z kadrami w zakresie przekazywania informacji o zmianach w stanie zatrudnienia, zaszeregowania oraz bieżących i okresowych regulacjach płac, - Sporządzania sprawozdań i statystyk z zakresu zatrudnienia i funduszu płac oraz zasiłków, - Prowadzenia wspólnie z głównym księgowym analizy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,Prowadzenia ewidencji działalności funduszu mieszkaniowego naliczania pożyczek mieszkaniowych, - Sporządzania zbiorczych zestawień list płac i deklaracji ZUS oraz not księgowych, - Sporządzania druków RP-7, zaświadczeń o dochodach, sprawozdań do GUS, - Sporządzania i przekazywania do ZUS deklaracji rozliczeniowych i raportów, - Obsługi programów: płace, kadry, przelewy, zlecone, Płatnik, obsługi elektronicznych zwolnień lekarskich. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 20 godzin tygodniowo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 370 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, staz pracy: mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w naliczaniu płac - staż pracy na podobnym stanowisku, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, prace porządkowe. Praca w Czechowicach-Dziedzicach. Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Współpraca w zakresie produkcji wełny mineralnej, technologii wyrobów z wełny mineralnej, w zakresie technicznego utrzymania maszyn i urządzeń. Nadzór nad etapem przygotowania zadań modernizacyjnych i inwestycyjncyh.
ISOROC POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-25 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i arabskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za: obsługę klienta, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji, wycenę przyjmowanych zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-06-14 - Nowa Sól (lubuskie)
Montaż reklam, wykonywanie reklam, projekty
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2017-07-26 - Puławy (lubelskie)
przygotowywanie ofert turystycznych oraz ich sprzedaż
AMADEUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktui docelowego rynku produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży, fakturowanie sprzedaży.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-03 - Łykoszyn (lubelskie)
Klinika położnictwa przyjmuje około 3000 porodów rocznie, co czyni ją jedną z największych klinik położniczych w Niemczech. Osoba na dane stanowisko będzie częścią zespołu okołoporodowego (poziom 1) i musi być wstanie wykonać wszelkie zadania związane z ciążą i porodem. Mile widziane będzie posiadanie umiejętności wykonania akupunktury.
kontakt przez OHP - 2017-01-12 - Niemcy (Niemcy)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Księgowanie i weryfikowanie dokumentów, kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2018-04-04 - Tychy (śląskie)
-uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w zakresie czynności kancelaryjnych m.in.umieszczanie ogłoszenia o wszczęciu postępowania na portalu Biuletynu ZamówieńPublicznych, stronie internetowej oraz wykonywanie polecenia przewodniczącego komisjiw celu zakupienia towarów i usług;-wysyłanie korespondencji dot. postępowania i działalności sekcji w celu zachowania terminóww postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz działalności sekcji;-dokonywanie przeglądu pod względem kompletności dokumentacji dot. zakończonychpostępowań o udzielenie zamówienia publicznego, numeracja stron i sporządzanie spisów w celuprawidłowej ich archiwizacji;-współuczestniczenie w prowadzeniu rejestru umów i rejestru złożonych ofert w celuprawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-opracowywanie pism zleconych przez przełożonych w celu zachowania działalności służbowej
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-11-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- zdalne wdrażanie autorskiego oprogramowania firmy,- wsparcie dla obecnych Klientów (zdalnie, ale gdy sytuacja tego wymaga, w siedzibie firmy u Klienta delegacja), - współpraca z działem produkcji przy rozwoju systemu, - udział w testach nowych wersji oprogramowania.
Zarządzanie po ludzku Przemysław Chmielowiec - 2016-12-13 - Igołomia (małopolskie)
-wprowadzanie nowych produktów na obecne i nowe rynki zbytu-pozyskiwanie nowych klientów-promowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szymonków (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Naprawa i wymiana mechanizmów i podzespołów maszyn szklarskich , regeneracja części i podzespołów maszyn szklarskich ,prace przy konwersji maszyn szklarskich , demontaż i montaż automatu, ustawienie automatu, przygotowanie do rozruchu, WYMAGANIA: wykształcenie: zawodowe lub średnie techniczne, preferowana specjalność: elektromechanika lub budowa maszyn doświadczenie na stanowisku mechanika: preferowane mechanik maszyn lub elektromechanik wysokie zdolności manualne, dokładność i precyzja umiejętność czytania dokumentacji technicznej umiejętność pracy w zespole odporność na stres znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub gotowość do podnoszenia kwalifikacji w tym obszarze gotowość do częstych zagranicznych podróży służbowych.KONTAKLT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I Jarosław Centrum Serwisowe Maszyn Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Jarosław (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień zakupu w systemie IFS, potwierdzanie warunków zakupu z dostawcami, zakładanie dostawy w IFS, sporządzanie kartotek dostawców, dekretowanie dokumentów zakupu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kutno (łódzkie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecje, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-24 - Biłgoraj (lubelskie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
Firma Handlowo Usługowa ANREM Anna Burek - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Tczew (pomorskie)