SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00

Data publikacji: 2019-04-30

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: windows, office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.6. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzielanych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy.7. Udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem : 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:- ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. - ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych- ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym 2. Umiejętność interpertacji przepisów dotyczących zamówień publicznych.3. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.5. Bardzo dobra organizacja pracy.6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji.7. Systematyczność i operatywność.8. Umiejętność poprawnego formułowania pism. 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9-14

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 30.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9db24d2fcfdbeb489481c8210ead2bb5

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

specjlaista ds. sprzedazy
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Wólka (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

- Zapoznanie się z organizacją, zasadami współpracy z innymi pracownikami, wdrażanie w obowiązki, RODO- Zapoznanie się z procedurami ISO, prowadzenie sekretariatu zarządu, wdrażanie obowiązków- Bieżąca obsługa klienta, Proces reklamacji do dostawców,- Praca z systemem komputerowym, wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ, prowadzenie rejestrów,- wystawianie zleceń produkcyjnych, przyjmowanie rozmów telefonicznych- Nadzór nad powierzonymi dokumentami, nadzór nad archiwum nr 1- Wdrażanie standardów w obszarze biurowym, polnowanie terminów przechowywania dokumentów, - bieżące rozliczanie kierowców, wystawianie faktur sprzedaży- zamówienia materiałów do produkcji- udział w zarządzaniu gospodarką paletową,- dzienna inwentaryzacja palet, planowanie terminów dostaw,- doskonalenie się na zajmowanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE WINDYKACJI I ROZLICZEŃ ZE STUDENTAMI [OGŁOSZENIE NR 9/FWI/2019] - od 2 700 PLN

- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie rejestru wszczętych spraw sądowych i komorniczych,2. Redagowanie pism procesowych,3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności,4. Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie dochodzonych należności, 5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw sądowych i komorniczych,6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w zakresie dokonywanych opłat sądowych i komorniczych,7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych w celu podjęcia windykacji sądowej lub egzekucji komorniczej,8. Rozliczanie poniesionych przez Uniwersytet kosztów sądowych i komorniczych,9. Przedkładanie, do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,10. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo lub administracja, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność redagowania pism procesowych i urzędowych,4. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 3 000 PLN

- realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych,- kontrola realizacji zamówień,- prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw,- utrzymywanie kontaktów z bieżącymi dostawcami,- analiza rynku dostawców , - nawiązywanie nowych kontaktów,- prace administracyjno biurowe.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PODATKU - od 4 388 PLN

Procesowanie komponentówpodatku, weryfikowanie ich wartości, przygotowywanie raportów;Wspieranie procesowania podatku w wycenie funduszy oraz jegoraportowanie; Przeprowadzanie kompleksowego sprawdzaniadanych oraz uzasadnianie racjonalności przekroczonych tolerancjidla podatku; Przygotowywanie instrukcji polecenia zapłaty podatku
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR W SZKOLE - do 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 100 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

dokonywanie zakupów surowców i opakowań celem zabezpieczenia surowców i opakowań do produkcji wyrobów, analiza kosztów zakupów, negocjowanie i określanie warunków dostaw, określanie bezpiecznych zapasów magazynowych
"LACTIMA" Morąg Sp. z o.o - 2019-04-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - od 4 500 PLN

wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 600 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 150 PLN

pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI INWESTYCJI BUDOWLANYCH - 2 500 - 3 500 PLN

Pomoc w przygotowaniu ofert budowlanych, pomoc w przygotowywania przetargów, bieżąca analiza usterek, współpraca z podwykonawcami.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-09-18 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Obsługa zagadnień kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO - od 2 100 PLN

zabezpieczanie potrzeb stowarzyszenia w zakresie dostaw sprzętu medycznego, środków farmaceutycznych, współpraca z dostawcami zaoptarzenia medycznego oraz zawiązywanie kontaktów o charakterze handlowym z przedstawicielami reprezentującymi dostawców; pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego, pomocniczego niezbędnego podopiecznym stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Białobrzegi (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.FINANSOWO- KSIĘGOWYCH - od 3 500 PLN

Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU-1762 - 5 000 - 5 500 PLN

- współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty z wykorzystaniem oprogramowania CMMS,- zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń),codzienny nadzór nad urządzeniami i maszynami,- planowanie i przeprowadzanie konserwacji układu chłodzenia maszyn, -analiza przyczyn i skutków awarii, kontrola wykonywanych napraw, -ocena stanu technicznego maszyn i ich elementów oraz zgłaszanie konieczności wymiany i zakupu zużytych elementów maszyn.
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW(NR 6334) - od 13,7 PLN

- wybór i dobór pracowników na odpowiednie stanowiska- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz zbieranie dokumentów aplikacyjnych- dokumentowanie procesu rekrutacji- tłumaczenie z rosyjskiego na polski, z j. polskiego na j. rosyjski
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY OEM - od 4 000 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:pozyskiwanie klientów, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami,budowanie bazy potencjalnych klientów,udział w aktualizacji strony internetowej,udział w branżowych wydarzeniach targowych,kreowanie kierunków rozwoju działu,dokonywanie uzgodnień technicznych i logistycznych z klientami,przygotowanie danych dla działów produkcyjnych,opracowywanie ofert dla klientów i negocjowanie warunków umów,negocjowanie i przygotowywanie umów handlowych,badanie satysfakcji klientów,przestrzeganie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM S.A. - 2016-02-16 - Dobczyce (małopolskie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 2 800 PLN

- obsługa inwestycji budowlanych,- doradztwo techniczne
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Korpele (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 900 PLN

odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 350 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I MARKETINGU - 2 500 - 4 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)

STAŻ - REFERENT - 997,4 PLN

pon- pt 7-15, 8-16
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat