SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I SPAWALNICTWA Stale oferta pracy INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I SPAWALNICTWA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - opracowywanie technologii spawania,- weryfikacja dokumentacji spawalniczej,- dobór materiałów spawalniczych,- nadzór nad jakością prac spawalniczych prowadzonych na warsztacie,- kontrola i weryfikacja uprawień spawaczy,- doskonalenie procesów spawalniczych,- przeprowadzanie badań NDT (VT, MT, UT)- współpraca z instytucjami nadzoru technicznegoPraca w godz. 8-16
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Stale (podkarpackie)
Pracodawca: INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 357, 39-400 Stale, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opracowywanie technologii spawania,- weryfikacja dokumentacji spawalniczej,- dobór materiałów spawalniczych,- nadzór nad jakością prac spawalniczych prowadzonych na warsztacie,- kontrola i weryfikacja uprawień spawaczy,- doskonalenie procesów spawalniczych,- przeprowadzanie badań NDT (VT, MT, UT)- współpraca z instytucjami nadzoru technicznegoPraca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I SPAWALNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stale
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grębów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości połączeń spawanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dyplom IWE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia NDT VT2, MT2, UT2
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość norm dotyczących systemów jakości w spawalnictwie z uwzględnieniem PN-EN SIO 3834 i PN-EN 1090
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość programu AUTO CAD
Nazwa pracodawcy: INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 145/M, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 145
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową mostów i tuneli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości połączeń spawanych
Data dodania oferty pracy: 16.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
LECH Garmażeria Staropolska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Kleosin (podlaskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta telefoniczna, mobilna i za pomocą poczty elektronicznej.Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji (pozyskanie dofinansowania, pozyskanie kredytu)Prowadzenie biura.Utrzymanie stałego kontaktu z klientami.Utrzymanie dobrych relacji z klientami i dbałość o pozytywny wizerunek spółki.W zakres obowiązków nie wchodzi sprzedaż produktów i usług.
SUNTRANS Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Chrząstowice (opolskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
skanowanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
w/g zakrsu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Sejny (podlaskie)
Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)
jw.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na linii produkcyjnejZapewnienie terminowej i wydajnej realizacji zleceń produkcyjnych,Realizacja założeń jakościowych w zgodzie z polityką jakościową,Obsługa maszyn produkcyjnychPraca w systemie jednozmianowym
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2015-12-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Dąbrówka Zielona Góra. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-03 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
GM Records Marek Grela (w upadłości likwidacyjnej) - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja szkoleń zawodowych,pomoc w określeniu predyspozycji zawodowych
Małopolska Wojewódzka Komenda OHP w Krakowie - 2016-08-25 - Chrzanów (małopolskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
Prace murarskie.
DOMMARCREO Mariusz Błaszczyk - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o dobre stosunki z obecnymi klientami. Pomoc przy kierowaniu zasobami ludzkimi w poszczególnych komórkach organizacyjnych Spółki. Gromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Redagowanie pism. Obsługa sprzętu biurowego. Dbałość o terminowość realizacji zleceń. Planowanie tras przewozowych.Obsługa klienta, tworzenie raportów i zestawień.Negocjowanie warunków współpracy oraz kontakt z dostawcami usług.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Jarocin (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura, działalność marketingowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta, przyjmowanie opłat za posiłki
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA Małgorzata Ruczyńska - 2017-05-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Hala Tęcza Wrocław. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
-Zarządzanie i obsługa komputerami osobistymi, tabletami, telefonami, drukarkami i innymi powiązanymi urządzeniami,-Zarządzanie i obsługa sieci wewnętrznych, systemów tworzenia kopii zapasowych, wewnętrznych serwerów i innych urządzeń (projektory, itp.), -Zarządzanie i obsługa usług zewnętrznych (web hosting, usługi Office 365, w tym usług e-mail i chmury, systemów komunikacji, itp.),-Współpraca z zewnętrznymi dostawcami,-Zarządzanie zakupami, inwentaryzacją i konserwacją sprzętu ITC.
InnoRenew CoE Center - 2017-06-22 - Słowenia (Słowenia)
Obsługa w języku polskim i angielskim klientów biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzedaży produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na kuchni w pizzerii.
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna WOJTEK - 2016-03-31 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)