SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Stanowisko: SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
Data publikacji: 2016-11-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Data zakończenia pracy: 21.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: doświadczenie handlowe, w branży nieruchomości. Dodatkowe wymagania: znajomość branży i zagadnień nieruchomości (biura nieruchomości); umiejętność analizy nieruchomości pod kątem inwestycyjnym; wiedza odnośnie wybranych zagadnień budowlanych; kreatywność i otwartość na nowe wyzwania; konsekwencja w dążeniu do celu; przyjazne nastawienie do życia; samodzielność; zorganizowanie; biegła obsługa komputera; korzystanie z internetu.
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych z dopiskiem "nieruchomości-agent"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach 11-15, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-03-20 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)
Sprzedaż produktów z jedwabiu naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Milanówek (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Skierniewice (łódzkie)
Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stazu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lębork (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy8-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-18
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2017-01-10 - Ustka (pomorskie)
Pracownik socjalny w Domu Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Lelów (śląskie)
wykonywanie prac palacza CO, dozorcy i konmserwatora, praca na zmianę nocną, praca 90 godzin miesięcznie
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu - 2016-12-30 - Sosnowiec (śląskie)
Rozwijanie sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, realizacja założonych celów sprzedażowych.
Holzexport Sp.zo.o. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
produkcja, obsługa prostych maszyn
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
według stanowiska
P.H.U. Arkadiusz Dubikowski w Ciechanowie - 2016-10-21 - Ciechanów (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa reklamacji- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacji i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami firmy- organizowanie wysyłek przedmiotów i części reklamacyjnych
Mirosław Gockowiak - 2018-08-27 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wystawianie w-z i faktur, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych.
FIRMA HANDLOWA "GRAGO" - GRAŻYNA HUSZALUK - 2018-07-24 - Łęczna (lubelskie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)
wg stanowiska
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Do obowiązków będzie należeć sprzedaż systemów oraz usług informatycznych, w tym:- Poszukiwanie, nawiązywanie relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów- Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz dbanie o jakość obsługi- Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji- Przygotowanie ofert handlowych oraz ofert w postępowaniach przetargowych- Opracowywanie treści materiałów reklamowych- Udział w planowaniu i realizacji działań promocyjnych
R-SOFT STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)