SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Sokołów Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, działalność marketingowa, obsługa klienta
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa biura, działalność marketingowa, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Adres pracodawcy:
Oleksiaka Wichury 3, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sokołowski
Gmina pracodawcy: Sokołów Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów Podlaski
Ulica pracodawcy: Oleksiaka Wichury
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
ROZPOZNANIE I ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW ORAZ USTALENIE ICH HIERARCHII, PROWADZENIE BADAŃ, GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWYCH O BRANŻY, KONTAKT Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU I ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
Obsługa klientów.Odbieranie telefonów. Przygotowywanie towarów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa pakietu MS. Office, umiejętność pracy w grupie
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Małkinia Górna (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość branży elektrycznej; dobra organizacja pracy; zdolności negocjacyjne; Zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, kontrola realizacji zamówienia, szczegółowa analiza dostawców, negocacje, utrzymywanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie ZUS, prowadzenie spraw kadrowychwykształcenie średniewymagane doświadczenie na w/w stanowisku
PPHU Orłowski Sp. J. Orłowski i Wspólnicy - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
wg stanowiska
Harriot Dynamic Finance and Law Group - 2015-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
- Sporządzanie raportów w języku angielskim w oparciu o bieżące analizy ryzyka- Współpraca z ekspertami z różnych lokalizacji banku w celu poprawienia obszarów zarządzania ryzykiem operacyjnym- Przeprowadzanie analiz ryzyka technologicznego IT oraz oceny skuteczności mechanizmów kontrolnych IT- Zbieranie i analiza danych, przygotowywanie raportów- Zarządzanie relacjami z odbiorcami raportów ryzyka
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
ręczne mycie i czyszczenie samochodów,odprowadzanie aut do AIR PORT Balice
Biały Miś Anna Nowak - 2018-05-15 - Balice (małopolskie)
Sporządzanie list płac, umów zlecenia i o dzieło. Naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2018-04-03 - Reda (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu magazynowego Subiekt GT, firmy insert. Kontakt z klientami; administracja biurowa; wystawianie faktur; sporządzanie raportów stanu magazynowego; organizowanie pracy zespołu.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Legionowo (mazowieckie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pawłowice (śląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analiztycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakup, sprzedaż towaru: biomasa drzewna, trocina, zrębka. Monitorowanie aktualnej sytuacji i ofert na rynku biomasy. Pozyskiwanie kontrahentów, organizacja transportu.
FIRMA USŁUGOWO TRANSPORTOWA VAMIR 1 S.C. A.D.WIENKE - 2017-10-26 - Chodzież (wielkopolskie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Lubachowy (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjęcie i wydawanie zamówień, sprawdzanie statusu zamówień, obsługa poczty e-mail oraz urządzeń biurowych.Wymagana umiejętność obsługi komputera.
WYRÓB, RENOWACJA, OBSADZANIE LUSTER, M.Czerwiński, T.Czerwińska S.C. - 2018-08-24 - Okuniew (mazowieckie)
obsługa linii pakującej w butelki PET i kartonu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2017-01-17 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalista administrator systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Sanok (podkarpackie)
doradca klienta, pozyskiwanie wolnych klientów, prace biurowe, bieżąca obsługa
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Częstochowa (śląskie)
specjalista ds kontroli jakości (konstrukcje stalowe) wykazdy od podwykonawców z terenu śląska, wielkopolski, małopolski i woj. dolnośląskiego
STAL - SYSTEMS S.A. - 2017-01-10 - Jaworzno (śląskie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku przedawcy. Wykształcenie techniczne.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Cz. Ziemann - 2016-05-27 - Łebno (pomorskie)