SPECJALISTA ADMINISTRATOR SYSTEM脫W INFORMATYCZNYCH Sanok oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRATOR SYSTEM脫W INFORMATYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Specjalista administrator system贸w informatycznych
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Specjalista administrator system贸w informatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRATOR SYSTEM脫W INFORMATYCZNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sanok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sanocki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: administrator system贸w komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Spos贸b aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: M艂odzie偶owe Centrum Kariery Sanok
Adres pracodawcy:
Ko艣ciuszki 15, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Ko艣ciuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Przemys艂 gumowy, (dawniej: Sanockie Zak艂ady Przemys艂u Gumowego ''Stomil Sanok'' S.A.)
Oferta zg艂oszona przez: M艂odzie偶owe Centrum Kariery Sanok
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: administrator system贸w komputerowych
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy wa偶na do: 30.03.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie,minimum dwa lata sta偶u pracy na podobnym stanowisku, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i pi艣mie, obs艂uga komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zam贸wie艅 oraz bie偶膮ce informowanie klienta o stanie realizacji zlece艅, udzia艂 w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zam贸wie艅, nadz贸r nad w艂a艣ciw膮 realizacj膮 przebiegu zam贸wie艅 sk艂adanych przez klient贸w, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami w firmie. Kontakt z pracodawc膮 e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Sta偶 organizowany przez GUP.Tworzenie baz danych, dystrybucja materia艂贸w promocyjnych i reklamowych, wsp贸艂udzia艂 w planowaniu materia艂贸w reklamowych, udzia艂 w targach i eventach promocyjnych, bie偶膮ca analiza rynku ksi膮偶ki, monitoring oferty wydawnictwa w internecie, wspieranie sprzeda偶y, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga klienta, doradztwo techniczne i produktowe
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Tychy (艣l膮skie)
bie偶膮ca obs艂uga klienta, wsp贸艂praca z handlowcami - obs艂uga zam贸wie艅, wystawianie faktur i dokument贸w magazynowych, prowadzenie dokumentacji handlowej, dbanie o estetyk臋 sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - K艂obuck (艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozliczanie delegacji s艂u偶bowych, podatki, ubezpieczenia, za艣wiadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowc贸w- Prowadzenie innych rozlicze艅 i statystyk dla dzia艂u Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowi膮zkachwysoko艣膰 wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawc膮
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie min. zawodowe; mile widziane do艣wiadczenie; ksi膮偶eczka sanepidu; praca na 3/4 etatu w Gliwicach, C.H. Forum, ul. Lipowa 1
Carrefour Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2016-06-23 - Gliwice (艣l膮skie)
przygotowywanie ofert przetargowych, pozyskiwanie ofert, prowadzenie post臋powa艅, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami.
Przedsi臋biorstwo Remontowo - Budowlane "TOR" Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Mys艂owice (艣l膮skie)
kszta艂towanie i obr贸bka szk艂a
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Gronowo G贸rne (warmi艅sko-mazurskie)
jw
Nadwi艣la艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Warszawie - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca w Dziale Logistyki w firmie produkujcej sita molekularne (mi.in. organizacja wysy艂ek towaru, obs艂uga dokumentacji, wsp贸艂praca z firmami spedycyjnymi)
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Do podstawowych obowi膮zk贸w na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespo艂u ds. projekt贸w i program贸w inwestycyjnych nale偶y m.in.1. Sporz膮dzanie analiz i przygotowywanie materia艂贸w dla potrzeb Zgromadzenia, Zarz膮du i Komisji Rewizyjnej Zwi膮zku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Dzia艂u w zakresie powierzonych zada艅;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zada艅 w zakresie dzia艂ania zespo艂u oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podleg艂ego/ych zespo艂u/stanowisk;4. Kierowanie prac膮 pracownik贸w podleg艂ego/ych zespo艂u/stanowisk i nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 prac prowadzonych przez zesp贸艂/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika s艂u偶bowego wobec podleg艂ej kom贸rki organizacyjnej, w zakresie wynikaj膮cym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie w艂a艣ciwej organizacji i koordynacji pracy zespo艂u/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadz贸r nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podleg艂ymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewn臋trznej zespo艂u/stanowisk;9. Nadz贸r nad powierzonym maj膮tkiem podleg艂ego zespo艂u/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do za艂atwiania przez podleg艂ych mu pracownik贸w;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zada艅;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawid艂owo艣ci i terminowo艣ci realizacji zada艅;Do zada艅 Zespo艂u projekt贸w i program贸w inwestycyjnych nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1. Przygotowywanie dokument贸w do instytucji wspieraj膮cych dzia艂anie Zwi膮zku w zakresie program贸w i projekt贸w oraz podejmowanie dzia艂a艅 w celu pozyskiwania 艣rodk贸w pomocowych z zakresu dzia艂ania dzia艂u program贸w i projekt贸w;2. Bezpo艣rednia realizacja czynno艣ci zwi膮zanych z realizacj膮 program贸w i projekt贸w zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy cz艂onk贸w ZGRP;3. Dokonywanie rozlicze艅 programowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarz膮dzaj膮cej projektem jak i po stronie wykonawc贸w projekt贸w;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu 艣rodk贸w pomocowych na realizacj臋 zada艅 oraz przesy艂anie stosownych informacji do gmin;5. Sporz膮dzanie i przekazywanie Zarz膮dowi i cz艂onkom ZGRP informacji wraz z opini膮 o mo偶liwo艣ci ubiegania si臋 o 艣rodki pomocowe dla wskazanych projekt贸w na realizacj臋 zada艅 w艂asnych ZGRP lub Gmin cz艂onk贸w ZGRP;6. Przygotowywanie za艂膮cznik贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami okre艣lonymi we w艂a艣ciwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporz膮dzanie koncepcji, studi贸w wykonalno艣ci i biznesplan贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP bran偶owych wskazanych opracowa艅;8. Opiniowanie wraz z formu艂owaniem wniosk贸w i wytycznych dokument贸w planistycznych i strategicznych w zakresie zgodno艣ci z zapisami krajowych dokument贸w programowych umo偶liwiaj膮cych wykorzystanie 艣rodk贸w pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formu艂owaniem wniosk贸w i wytycznych strategii rozwoju, bud偶etu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie mo偶liwo艣ci pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dost臋pnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, s艂u偶膮cych realizacji zada艅 Zwi膮zku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosk贸w o uzyskanie dotacji na realizacj臋 zada艅 Zwi膮zku;12. Sporz膮dzanie rozlicze艅 z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zada艅 oraz udzia艂 w pracach komisji przetargowej;14. Wysy艂anie za pomoc膮 Internetu og艂osze艅 o rozpocz臋ciu i wyniku post臋powa艅 do BZP;15. Gromadzenie materia艂贸w merytoryczno-informacyjnych dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych;16. Przygotowywanie sprawozda艅 i informacji dla Zarz膮du i cz艂onk贸w Zwi膮zku oraz na stron臋 internetow膮 ZGRP z realizacji program贸w i zada艅;17. Sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 projektu;18. Monitorowanie wp艂at i wyp艂at p艂atno艣ci na/z konta bankowego obs艂uguj膮cego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upowa偶nie艅;19. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansuj膮cej i Instytucji Po艣rednicz膮cej oraz w spos贸b umo偶liwiaj膮cy przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Wsp贸艂praca z instytucjami zarz膮dzaj膮cymi, wdra偶aj膮cymi oraz po艣rednicz膮cymi w realizacji program贸w finansowanych ze 艣rodk贸w pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz mi臋dzynarodowym w艂a艣ciwymi dla danego programu b膮d藕 realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatk贸w z podzia艂em na 艣rodki w艂asne i 艣rodki z udzia艂em funduszy zewn臋trznych;22. Przyjmowanie dokument贸w podlegaj膮cych ewidencji ksi臋gowej;23. Sprawdzanie czy zobowi膮zanie wynikaj膮ce z operacji mieszcz膮 si臋 w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokument贸w (not) obci膮偶aj膮cych jednostki wsp贸艂finansuj膮ce projekt do wysoko艣ci za艂o偶onego udzia艂u w finansowaniu;26. Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z jednostkami uczestnicz膮cymi/nadzoruj膮cymi/ finansuj膮cymi projekt udzielanie informacji dotycz膮cych wysoko艣ci planu p艂atno艣ci;27. Sporz膮dzanie innych zestawie艅 i sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie akt贸w prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowuj膮cych prawo polskie do wymog贸w Unii Europejskiej w obszarze dzia艂ania dzia艂u.29. Wsp贸艂praca z Zespo艂em projekt贸w i program贸w nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji ca艂okszta艂tu dzia艂a艅 promocyjnych realizowanych projekt贸w i program贸w.
Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego - 2018-04-16 - P艂ock (mazowieckie)
praca jako specjalista do spraw zam贸wie艅 publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeyland贸w - 2017-05-04 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Przyjmowanie i obs艂uga zg艂osze艅 klient贸w, rozwi膮zywanie zg艂osze艅 za pomoc膮 zdalnych narz臋dzi, monitorowanie i eskalowanie zg艂osze艅, udzielane informacji klientom, pomoc w obs艂udze oprogramowania i urz膮dze艅 biurowych, urz膮dze艅 komputerowych i mobilnych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - P艂ock (mazowieckie)
Oferta przeznaczona dla os贸b z orzeczonym st. niepe艂nosprawno艣ci zamieszka艂ych na terenie powiatu ziemskiego i jednocze艣nie zakwalifikowane b膮d藕 kwalifikuj膮ce si臋 do II profilu pomocy; Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; obs艂uga komputera, mile widziana podstawowa znaj. program贸w graficznych (przewidziane szkolenie wst臋pne w tym zakresie);umiej臋tno艣膰 org. pracy; do艣.w marketingu int.; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga program贸w biurowych, obs艂uga zam贸wie艅 sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokument贸w i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (艣l膮skie)
Gi臋cie element贸w stalowych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zabrze (艣l膮skie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie techniczne, obs艂uga komputera w zakresie Microsoft Office w szczeg贸lno艣ci Excel. Charakterystyka pracy: sporz膮dzanie pism dot. obs艂ugi biura, ca艂okszta艂t dokumentacji zwi膮zanej z taborem samochodowym, sporz膮dzanie um贸w najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokument贸w zwi膮zanych z przyj臋ciem i likwidacj膮 艣rodk贸w trwa艂ych, wsp贸艂praca z Urz臋dami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i ksi膮偶ek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawc膮 osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSI臉BIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSG脫R SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (艣l膮skie)
pracownik odpowiedzialny za kontakt z klientem, doradztwo w zakresie informatycznym, kampanie reklamowe
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jaworzno (艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klient贸w biznesowych i obs艂uga dotychczasowych, przygotowywanie ofert handlowych, rozbudowa partner贸w sieci handlowych, efektywne zarz膮dzanie swoim obszarem, obserwacja dzia艂a艅 konkurencji i bran偶owych trend贸w
GRUPA DYNAMIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-05-25 - Zawiercie (艣l膮skie)
Prowadzenie spraw pracowniczych
Szko艂a Podstawowa nr 23 im. Lotnik贸w Polskich - 2017-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
艢WI臉TOKRZYSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Wyszukiwanie og艂osze艅 o przetargach i opracowywanie dokumentacji przetargowej, opracowywanie harmonogram贸w rob贸t og贸lnobudowlanych, opracowywanie kosztorys贸w i wycen w zakresie ofertowania. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30. Miejsce wykonywnaia pracy Boles艂awiec/Wroc艂aw.
In偶ynieria Budowlana Pawe艂 M艂ynek - 2018-08-21 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w biznesowych, tworzenie i koordynowanie bran偶owych wydarze艅 i materia艂贸w promocyjnych
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2018-11-05 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
- organizowanie, przygotowanie oraz kierowanie pracami na budowach sieci wod-kan,- kontrola rob贸t pod wzgl臋dem jako艣ciowym i fnansowym- nadz贸r pracownik贸w pionu technicznego- nadz贸r nad wykorzystaniem sprz臋tu, 艣rodk贸w transportu
MIEJSKI ZAK艁AD WODOCI膭G脫W I KANALIZACJI - S艁UPCA - 2017-06-27 - S艂upca (wielkopolskie)
weryfikacja i ewidencja dokument贸w ksi臋gowych, analiza warunk贸w finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozlicze艅, wsp贸艂tworzenie bud偶etu i analiza jego wykonania, bie偶膮ca analiza finansowa i raportowanie wynik贸w kontraktu/ projektu, monitorowanie procesu p艂atno艣ci, analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej, dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie na potrzeby wewn臋trzne organizacji, archiwizacja dokument贸w
Budimex - 2015-12-14 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Wdra偶anie produkcji kucia precyzyjnego k贸艂 do przek艂adni sto偶kowych.Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze z dziedziny metalurgii (obr贸bka plastyczna i termiczna metali), bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka rosyjskiego, ukrai艅skiego, angielskiego; sta偶 min. 5 lat w zawodzie.
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2017-01-25 - Racib贸rz (艣l膮skie)
planowanie zakup贸w, wsp贸艂praca z dostawcami us艂ug transportowych, terminowa realizacja zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
- Wi臋cej informacji na stronie: www.mhk.katowice.pl w BIP w zak艂adce Oferty Pracy- Obowi膮zki na stanowisku specjalista ds. ksi臋gowo艣ci:- Prowadzenie kasy got贸wkowej. Przelewy, ewidencja. Rozliczanie kas fiskalnych. Rozliczanie VAT deklaracja. Rozliczanie wydawnictw. Uzgodnienie sald rozrachunkowych. Ksi臋gowanie i uzgadnianie sald ZF艢S i PKZP. PIT-11 od um贸w cywilnoprawnych. Inne bie偶膮ce. - Wynagrodzenie: od 2100 z艂 brutto + wys艂uga lat. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Oferujemy: wysokie standardy pracy, prac臋 w presti偶owej instytucji kultury. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezb臋dne: 1. wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne2. do艣wiadczenie w rozliczaniu VAT3. minimum dwuletnie do艣wiadczenie na podobnym stanowisku4. umiej臋tno艣膰 pracy w zespole5. odpowiedzialno艣膰, operatywno艣膰, rzetelno艣膰, solidno艣膰, uczciwo艣膰, punktualno艣膰6. umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu7. dyspozycyjno艣膰Wymagania po偶膮dane: 1. umiej臋tno艣膰 prowadzenia kasy got贸wkowej2 znajomo艣膰 urogramu Symfonia FK3. umiej臋tno艣膰 obs艂ugi kasy fiskalnej
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2018-11-15 - Katowice (艣l膮skie)
naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie listy p艂ac, prowadzenie dokumenacji kadrowo p艂acowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)