SPECJALISTA DO SPRAW KADR Międzyrzecz oferta pracy KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
Data publikacji: 2018-05-15
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy- 2 lata
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2018
Data dodania oferty pracy: 15.05.2018
Oferta pracy ważna do: 14.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe - fryzjer. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FREESTYLE KATARZYNA MAZIARZ - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)
wyszukiwanie zamówień, sporzadzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie i wyceny, kontakt z odbiorcami, monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Weryfikacja czynności wykonywanych przez mechaników/serwisantów - samochody ciężarowe, pomoc techniczna, wypełnianie dokumentów typu faktury, zestawienia, nadzór nad grupa 8 osób, tłumaczenia instrukcji i reklamacji - j. angielski. Praca w godz. 7.00-15.00 i 14.00-22.00
Firma Handlowo Usługowa "Polcar" Rafał Kopaczewski - 2015-10-23 - Poczesna (śląskie)
-tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-02 - Świecko (lubuskie)
-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH WIĘZI Z KONTRAHENTEM, ,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Opieka i pielęgnacja podopiecznych domu pomocy społecznej w Lubkowie.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Lubkowo (pomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-26 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa baru restauracji (przygotowywanie napojów), obsługa konsumenta restauracji. Prace porządkowe na stanowisku.
AMAZONKA - 2016-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPrezentacja oferty firmyDoradztwo w zakresie oferowanych usługpraca w terenie (powiat leszczyński)
Agrohandel s.j. A.Plecety, I.Plecety - 2016-05-25 - Lipno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
budowanie i administrowanie bazą klientów firmy, pozyskiwanie klientów, wycena towarów i usług firmy oraz sporządzanie ofert dla klientów organizacja transportu sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)