SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA Dębica oferta pracy ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 18, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE - KURS ZAAWANSOWANY OBSŁUGI PROGRAMU
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:STAŻ PRACY MIN. 2 LATA PRACA BIUROWA/ MARKETING. WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE. KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 18, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV NA EMAIL: aleksandrakulak (at) alemannia.pl, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z tłumaczeniami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 10.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie. Stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców. Realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów. Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Sejny (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientami francuskojęzycznymi (Maroko, Algieria) oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji,- pozyskiwanie partnerów handlowych,- zamawianie towarów handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- wyszukiwanie przetargów i składanie dokumentacji,- nadzór nad realizacją zleceń.
Darpol Sp. z o.o. s.k. - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-03-01 - Nowy Targ (małopolskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów,wsparcie działów marketigowych, obsługi klienta,PR, sprzedaży HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurencji, kontakt z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)
Zdobywanie klientów na kursy juęzykowe z Ukrainy, Rosji, Białorusi, organizacja kursów, prowadzenie sekretariatu, sprawy administracyjne. Miejsce pracy: Wrocław ul. Świdnicka 39 Kontakt kandydatów z pracodawcą: 737-577-518Oferta w sali: C
POLSKIKRAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Głównym zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i administracji będzie merytoryczne i bezpośrednie wspomaganie działu sprzedaży firmy. Pomoc w sporządzaniu ofert handlowych, przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją. Obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych kontrahentów, ewidencjonowanie dokumentów oraz wsparcie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów.
ABATEC SP. Z O. O. - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
''FACH - Instytut'' - 2018-02-01 - Bolków (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-03-20 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska• Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta z językiem niemieckim• Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami• Kontakt z firmami kurierskimiWymagania• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży-pracownik umysłowy / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dobroń (łódzkie)