SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowy Targ oferta pracy Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejetność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego[Umiejętność 1] : znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, prawo o szkolnictwie wyższym[Inne] : Wykaz wymaganych dokumentów dostępny pod adresem: http://www.ppwsz.edu.pl/edc_media/Structure/Item-3905/TinyFiles/Ogloszenie-praca-w-dziale-zamowien-publicznych-2.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Kokoszków
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr w Gdańsku - 2018-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
Nauka księgowanie dokumentów- faktur, wyciągi bankowe i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc w gospodarstwie domowym, podawanie leków, przynoszenie posiłków
FILAR SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2016-06-03 - Rawicz (wielkopolskie)
wystawianie części samochodowych na aukcjach internetowych- portal Allegro
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Piekoszów (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart, przegotowywanie umów, pomoc logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie administracji magazynowej, kontakt z klientami z kierunków wschodnich, przygotowanie towaru do wysyłki
P.U.H. "LAZIX" Jacek Lazarek - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługę umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Nysa (opolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mława (mazowieckie)
naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń, prowadzien dokumentacji płacowej, sporządzanie informacji i sprawozdań GSU, PFRON, ZUS, PIT-4, obsługa programu Płatnik-sporządzanie i przekazywanie w określonym terminie składek, deklaracji oraz raportów do ZUS
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Lubin (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie przedmiotów na sprzedaż na portalach aukcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Nowy Targ (małopolskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-10-17 - Minkowice (pomorskie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Zabrze (śląskie)
kontrola procesu technologicznego cynkowania, kontrola jakości uzyskanego produktu, nadzór i kontrola nad terminową realizacją zlecenia, nadzór nad utrzymaniem maszyn
PROMET SA - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przyjmowanie reklamacji, analiza ich przyczyn oraz zasadności. Przygotowanie protokołów wytworzenia wyrobów gotowych. Monitorowanie przyczyn wad jakościowych.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)