SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH Grodków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg wniosku
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: karta referencyjna i DO
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sieradz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
bieżące wsparcie klienta, prowadzenie dokumentacji w SFDC. konsultacje z partnerami biznesowymi, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kraków (małopolskie)
administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Brzeźnica (podkarpackie)
wykonywanie wszystkich czynności związanych z tokiem studiów i obsługą studenta, w tym głównie:- przygotowywanie indeksów, legitymacji studenckich, kart okresowych osiągnięć studenta i protokołów egzaminacyjnych,- rozliczanie semestrów,- sprawdzanie wpłat za usługi edukacyjne,- przygotowanie dyplomów, świadectw, - rejestrowanie prac dyplomowych - przygotowywanie umów zawieranych ze studentami- wydawanie zaświadczeń- opracowywanie wniosków i podań studenckich- wprowadzanie danych do systemów informatycznych powiązanychz tokiem studiów studentaUmowa zleceni przez 3 mc-e, następnie umowa o pracę, praca od poniedziałku do czwartku - dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00 - w okresie późniejszym praca także w weekendy, praca 20 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
CODZIENNE RAPORTOWANIE BIEŻĄCEJ JAKOŚCI WYROBÓW WEDŁUG WYMAGAŃ KLIENTÓW NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE JAKOŚCI I TERMINOWOŚCI DOSTAW WYROBÓW.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
- Nadzorowanie dokumentów dotyczących legalności pracy i pobytu pracowników, podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie i uzupełnianie bazy danych, pozyskiwanie klientów. Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, zaangażowanie, komunikatywność, otwartość, umiejętności analityczne, radzenie sobie ze stresem, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
Obróbka wykonanych zdjęć produkowanych przedmiotów, umieszczenie zdjęć i opis na stronie sklepu internetowego, obsługa programów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wawrochy (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rożnowo (wielkopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych w tym także przez internet, tworzenie ofert sprzedaży na portalu Allegro i OLX,redagowanie ulotel i materiałów promocyjnych, obsługa zamówień, generowaniedokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa klientów do ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Oława (dolnośląskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Produkcja drzwi drewnianych
F.P.H.U.- Stanisław Węgrzyn - 2018-01-26 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Monitorowanie transakcji pracowników firmy na papierach wartościowych, administrowanie systemu Personal Account Trading system, administrowanie listy Access Persons oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
UDZIELANIE TELEFONICZNEGO I MAILOWEGO WSPARCIA KLIENTOM W TRAKCIE WDROŻENIA I DOSTOSOWANIA SYST.INFORM.HRLINK.PL, BIEŻĄCE WSPARCIE ORAZ SZKOLENIA UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI, UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM FIRMY, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM IT, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, REALIZACJA PROJEKTÓW WDROŻENIOWYCH DLA PRZYDZIELONYCH KLIENTÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEM, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII INFORMATYCZNYM, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, JĘZYK ANGIELSKI W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonieSporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminówUtrzymywanie stałych kontaktów z klientamiObsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmieObsługa systemu sprzedażowegoDbanie o wygląd i porządek w saloniePraca stała, stacjonarna, w salonie firmowym
kontakt przez OHP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; udzielanie informacji z zakresu prawa pracy pracownikom;
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
jw.
ŁAZIENKA W 10 DNI ROBERT KRÓL - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzór nad produkcją-kontrola jakosci produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej ( m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
fakturowanieobsługa i realizacja reklamacjiobsługa przedstawicieli handlowychprzyjmowanie zamówieńprzygotowanie katalogów i gazetek
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Leszno (wielkopolskie)