SPECJALISTA DS. MARKETINGU Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja i budowanie polityki firmy, przygotowywanie materiałów promocyjnych
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja i budowanie polityki firmy, przygotowywanie materiałów promocyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego, doświadczenie z dziedziny marketingu
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przetwarzanie wniosków i zapytań zgodnie ze źródłem kontroli i dokumentacją, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
1. Organizacja transportu międzynarodowego : morskiego, kolejowego i drogowego. 2. Organizacja transportu krajowego : kolejowego i drogowego.3. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.4. Współpraca z podwykonawcami.5. Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń.6. Obsługa dokumentacyjna wysyłek.7. Prowadzenie i uaktualnianie baz danych.8. Rozliczanie usług transportowych.Firma oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie. 2. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. 3. Zdobycie doświadczenia zawodowego w branży logistycznej.4. Atrakcyjne wynagrodzenie.5. System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)6. Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczenia międzyokresowe kosztów, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, włączanie się do rozliczania spisów z natury, wykonywanie czynności polegających na zastępowaniu innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecnościpraca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Nadzór i czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Komendzie OHP oraz w jednostkach podległych.2.Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach informatycznych.3.Czuwanie nad bezpieczeństwem systemu informatycznego.4.Dbanie o odpowiednią ochronę przed utratą danych zapisanych w poszczególnych jednostkach.5.Instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego oraz bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego.6.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiej WK OHP.7.Okresowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych nad programami (archiwizacja, kompresacja, tworzenie katalogów, kopiowanie, uruchomienie programów antywirusowych itp.).8.Okresowe testowanie jakości nośników informacji (dyski twarde, dyskietki) za pomocą programów narzędziowych. 9.Konfigurowanie systemu komputerowego PC zgodnie z zainstalowanymi urządzeniami i ich uruchamianie.10.Okresowe testowanie za pomocą odpowiednio dobranych programów narzędziowych wszystkich urządzeń systemu komputerowego. 11. Obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego (drukarki, plotery, skanery itp.).12. Usuwanie uszkodzeń powstających w obszarach logicznych dysków systemowych w skutek działania wirusów lub niewłaściwej eksploatacji.13.Usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów.14.Prowadzenie konserwacji programów systemowych i aplikacyjnych.15.Prowadzenie okresowych testowań wszystkich podzespołów systemu komputerowego PC.16.Przeprowadzanie okresowych przeglądów programów systemowych i aplikacyjnych na obecność wirusów komputerowych, instalowanie i uruchamianie programów aplikacyjnych.17.Nadzór nad bieżącą eksploatacją sprzętu komputerowego, wdrażanie nowych programów.18.Szkolenie i pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu komputerowego.19.Sprawowanie nadzoru technicznego dotyczącego prowadzenia witryny internetowej.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-06-10 - Rzeszów (podkarpackie)
obsluga klienta (telemarketing, bezpośredni kontakt), sprzedaż produktów firmy ( części motoryzacyjne)
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Zduny (wielkopolskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i raportów kasowych, operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,- uzgadnianie rozrachunków,- czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych,- porzadkowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami,- prowadzenie pełnej ewidencji ksiąg handlowych oraz książki przychodów i rozchodów.
Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z.o.o. - 2019-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
Kreowanie polityki sprzedażowej firmy, analiza rynku i ofert konkurencji, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacje działań marketingowych, promocja firmy. Analiza rynku na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Kazachstanu na temat sprzedaży słodyczy oraz przedmiotów, ubrania (obuwie)
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Częstochowa (śląskie)
Ogólna znajomość funkcjonowania jednostek sektora budżetowego umiejętność planowania i samodzielnej realizacji zadań, umiejetność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i raportów z wykonanej pracy
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Puck (pomorskie)
prace kadrowo - płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią firmy,- poszukiwanie nowych dostawców komponentów,- kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,- analiza stanów magazynowych,- budowanie trawłych relacji z dostawcami materiałów,- prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,- sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,- nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi,- odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA - 2016-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
-REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH;-PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH;-ZATRUDNIANIE OBCOKRAJOWCÓW.WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, -ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY,-BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, -PRAWO JAZDY KAT. B MILE WIDZIANE,-ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH: UKRAIŃSKI, ROSYJSKI W STOPNIU DOBRYM.UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY, 1/2 ETATU, JEDNA ZMIANA, PRACA W GODZ.: 09:00-13:00,WYNAGRODZENIE 1500,00 ZŁ BRUTTO.
KARPORI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-bieżące wykonywanie prac zapewniających czystość w obrębie własnego odcinka - okresowe sprzątanie,piwnic,mycie okien, pranie żaluzji, czyszczenie tapicerki, -systematyczne sprzątanie toalet i uzupełnianie środków czystości
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W CZĘSTOCHOWIE - 2016-10-07 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów, kontakt z partnerem biznesowym w języku angielskim i portugalskim
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie modeli danych i raportów dla zespołów analitycznych. Współpraca z developerami, testerami i analitykami. Tworzenie specyfikacji dodatkowych źródeł danych. Praca pomiędzy biznesem a IT. Wsparcie użytkowników analitycznych w zakresie tworzenia raportów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
- dbanie o teren zakładu pracy- prace magazynowe- przyjmowanie oraz wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa zleceń transportowych klienta Codzienna współpraca z klientami w zakresie realizowanych zleceń Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy Rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych Utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z klientem Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie
BURIAN LOGISTIC Sp z o o - 2019-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)