SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Kreowanie polityki sprzedażowej firmy, analiza rynku i ofert konkurencji, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacje działań marketingowych, promocja firmy. Analiza rynku na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Kazachstanu na temat sprzedaży słodyczy oraz przedmiotów, ubrania (obuwie)
Data publikacji: 2016-11-15
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kreowanie polityki sprzedażowej firmy, analiza rynku i ofert konkurencji, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacje działań marketingowych, promocja firmy. Analiza rynku na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Kazachstanu na temat sprzedaży słodyczy oraz przedmiotów, ubrania (obuwie)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie zawodowe - ekonomiczne, marketing, min. 1 rok doświadczenia w marketingu, sprzedaży, praca z ludźmi, umiejętność sprzedażowe, znajomość historii, tradycji innych państwa ze względu na sprzedaż tradycyjnych produktów - słodyczy znjaomość języków: rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu biegłym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)
- Nadzór nad pracownikami fizycznymi. Kontrola terminów wykonywanych zadań. Koordynacja prac serwisowych: elektrycznych, wod-kan. budowlanych. Kontrola wykonywanych robót. Kontakt ze zleceniodawcami, dbałość o terminowość dostaw materiałów. Wycena oraz kosztorysowanie ofertowe i powykonawcze. Praca w Katowicach orz budowy na terenie kraju.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie: technik elektryk, mile widziane wykształcenie wyższe. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego. Uprawnienia SEP, dozoru D-1kV. Zdolność priorytetowania zadań, nadzór nad pracownikami, obsługa komputera. Kontakt e-mail: m.rybowicz (at) rewital-serwis.pl
"REWITAL - SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Katowice (śląskie)
badanie rynku Pakistanu,Indii jako potencjalnego nabywcy maszyn i urządzeń rolniczych z UE
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
Realizacja planu sprzedaży,pozyskiwanie nowych klientów. Koncentracja nasprzedaży produktów i usług znajdujących się w oferciehandlowej.Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży. Wynagrodzenie do negocjacji.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
1) Zadania główne: kierowanie i planowanie pracy w Sekcji Techniczno - Transportowej, opracowywanie projektów i planów finansowo - rzeczowych w zakresie inwestycjii remontów realizowanych przez OSiR, kompleksowe przygotowywanie procesów inwestycyjnych, koordynowanie realizowanych przez OSiR zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach i przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, udział w postępowaniach przetargowych, dokonywanie przeglądów technicznych obiektów OSiR, współpraca z kierownikami Obiektów i Sekcji OSiR; 2) Zadania pomocnicze: praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora; 3) Zadania okresowe: opracowywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych robót,przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie;
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Dokonywanie zakupów rzeczy i usług dla OW, - Odbiór zamawianych rzeczy i dostawa do pracowni OW, - Współpraca przy przygotowywaniu umów, - Przygotowywanie opracowań, raportów, analiz, - Ścisła współpraca z bezpośrednimi przełożonym oraz zespołami OW. Oferta dostępna w sali G, D, H, C, EKontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 08 814, Marzena Gałek, Monika Zarębska.
Opera Wrocławska - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa zleceń zagranicznych, kontakt z klientem realizacji zamówień
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2019-01-23 - Bukowiec (lubuskie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowywanie raportów, zestawień, archwizacja dokumentów; doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-08-12 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
prowadzenie biura, rozliczanie budów oraz rozliczanie pracowników
Wielowski Spółka Jawna - 2019-04-29 - Przęsocin (zachodniopomorskie)
Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż towarów handlowych, analiza rynku krajowego, pozyskiwanie nowych kotrahentów, monitorowanie rozrachunków z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Wola Szydłowska (mazowieckie)
Brak danych
PPHU "MAKO" A. Glibowski - 2017-05-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie produkcji.
POLPRO sp. z o. o. - 2018-12-12 - Milicz (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, kierunek: aparatura medyczna, elektronika, elektrotechnika lub pokrewne,świadectwo typu E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2016-10-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
•realizacja procesu zakupów towarów zgodnie z założoną strategią Firmy,•poszukiwanie nowych dostawców komponentów,•kreowanie polityki handlowej firmy poprzez negocjowanie warunków zakupu i dostaw,•analiza stanów magazynowych,•budowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów,•prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,•sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,•nadzór nad dokumentacją związaną z procesami zakupowymi ,•odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Elbrox Henryka Bobińska Operator Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska pracy:• Analiza dostępnych i planowanych konkursów dotacyjnych, • Analiza możliwości pozyskania dotacji,• Pozyskiwanie dotacji unijnych,• Dbanie o prawidłową realizację projektów zgodnie z dokumentacją oraz przepisami prawa,• Nadzór i kontrola nad prawidłowością wydatkowania środków,• Przygotowywanie wniosków o akceptację zmian, wniosków o płatność i sprawozdawczych,• Rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE,• Bieżąca współpraca z instytucjami pośredniczącymi i wdrażającymi poszczególne programy.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie analiz mikrobiologicznych (posiewy, odczyty), w tym analiz mikrobiologicznych żywności na zgodność z normami ISO, przygotowywanie odpowiednich podłoży do analiz, pobór próbek produktów i prób środowiskowych, prowadzenie zapisów z przeprowadzonych badań oraz analiza otrzymanych wyników, interpretacja wyników, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przyjetym systemem jakości, raportowanie, znajomość zasad funkcjonowania systemu jakości w laboratorium wg. ISO 17025, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych oraz usług.
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2017-03-13 - Turek (wielkopolskie)