SPECJALISTA DS. ROLICZEŃ Przęsocin oferta pracy Wielowski Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROLICZEŃ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura, rozliczanie budów oraz rozliczanie pracowników
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Przęsocin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Wielowski Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wierzbowa 37-39, 72-010 Przęsocin, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura, rozliczanie budów oraz rozliczanie pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przęsocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: policki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Police
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2019
Nazwa pracodawcy: Wielowski Spółka Jawna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: policki
Gmina pracodawcy: Police
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Police
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ac780e3abbcac8d84e7f73a04e7114f
Podobne oferty pracy
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
wykonywanie prac prostych: wypełnianie, dostarczanie, odbieranie dokumentów dotyczących cudzoziemców, pomoc w opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji pracowniczej z języka rosjskiego i ukraińskiego na język polski, pomoc w komunikacji między pracownikami polskimi i ukraińskimi
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie prac zbrojarskich przy budowie hal przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Syrynia (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych: Sporządzanie umów o pracę, naliczanie wynagrodzeń, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie akt osobowych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych, prezentacja aktualnej oferty, przygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
układanie jadłospisów, prowadzenie szkoleń dot. żywienia, analiza wyników badań pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kompleksowa obsługa w zakresie handlu, doradztwo, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Krasna (świętokrzyskie)
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wyboru wykonawcy i zawarcia z nim umowy, wybieranie wlaściwego trybu udzielania zamówienia, weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunkow udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogloszeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówien publicznych, monitorowanie realizacji planów, sporządzanie rocznych sprawozdań.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-07-27 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzedzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
Wykonywanie procedur związanych z dystrybucją produktów (handel towarami przemysłowymi). Odpowiedzialność za dokumenty związane z importem danego surowca (wypełnianie, przekazywanie, kontakty logistyczne).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Odbiór jakościowy detali, monitorowanie pomiarów wykonywanych przez produkcję, nadzór nad wyrobami niezgodnymi oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa mikroskopu pomiarowego, spektometru, maszyny 3D, tomografu komputerowego.
ALPHA TECHNOLOGY SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-17 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)
Montaż wtyczek. Kontrola jakości. Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
RANDSTAD Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
pracownik biurowy
Mrówki UA Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie magazynów: spożywczego i gospodarczego,przyjmowanie i wydawanie towarów,prowadzenie dokumentacji magazynowej,obsługa programu komputerowego
Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa zamówień ze sklepu internetowego i allegro, obsługa klientów w biurze, kontakty z klientami, pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu zamówień do wysyłki, prace administracyjno-biurowe, sporadyczna pomoc w pracach magazynowych.
ESD Aleksandra Kopacz - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona obiektu
P.W. "KARABELA" SP. Z O.O. W RZESZOWIE - 2016-08-22 - Husów (podkarpackie)
WYSTAWIANIE NA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW NA PORTALACH POLSKICH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH I WYSYŁKOWYCH, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLINETÓW, SPORZADZANIE I WYSYŁANIE OFERT, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ Z POPULARNYCH SERWISÓW (ALLEGRO, OLX I INNE), UTRZYMYWANIE KONTAKTU MAILOWEGO I TELEFONICZNEGO Z KLIENTEM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W INTERNECIE, MARKETING, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, 2 LATA STAŻU PRACY, DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 510810889 PN-PT OD 16,30 DO 18.00 LUB C.V NA MAIL sebastian.nowik (at) seseva.pl
SESEVA Sebastian Nowik - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsł. klienta,- sprzedaż towaru w salonie,- obsł. strony internetowej,- obsługa klienta w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
Opracowywnie właściwych norm żywieniowych i bilansów paszowych, opieka zootechniczna i weterynaryjna nad zwierzętami.
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY w FALENTACH ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY w BIEBRZY - 2015-12-09 - Biebrza (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)