SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU 209A Żyrardów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU 209A
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzedzi i formy pomiaru lub analizy
Data publikacji: 2017-11-15
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzedzi i formy pomiaru lub analizy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU 209A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń,dobór odzieży roboczej.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2017-09-12 - Elizówka (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
obsługa klkienta
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż odzieży. Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
Firma Handlowo-Usługowa "TRAPEZ" Małgorzta Siniakiewicz - 2016-04-22 - Racibórz (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dobrzyca (wielkopolskie)
opiekun seniorów
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Chojnice (pomorskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-08-04 - Chocianów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 3000 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór techniczny nad budynkami w tym przeprowadzanie kontroli okresowych i roboczych, gospodarka remontowa, prowadzenie dokumentacji obsługi technicznej w tym książek obiektów budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "FAMPA" - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
praca na rzecz agencji zatrudnienia, reprezentacja firmy na targach pracy, w mass media, kontakt z zatrudnionymi pracownikami ze wschoduumowa na czas okreslony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)
realizacja procesów zakupowych , kontrola stanów magazynowych , negocjacje cen, przygotowanie i porównywanie ofert
FHPU TRANSTAL - 2016-05-27 - Smęgorzów (małopolskie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCHW RAMACH DZIAŁAŃ "MIĘKKICH" I "TWARDYCH" PROGNOZY FINANSOWANIA 2014-2020
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
-pracę w biurze, -budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji zklientami, -ofertowanie oraz opiekę nad realizacją zlecenia, -aktywnąsprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznychklientom firmy, -udział w targach branżowych.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Nadzorowaniem procesu zmiany i wdrożenia nowego produktu dla Klienta,Nadzorowaniem wszystkich aspektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z Klientami,Nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z Klientami,Obsługą stałych i ewentualnie pozyskiwaniem nowych Klientów,Reprezentowaniem firmy podczas wewnętrznych i zewnętrznych spotkań/audytów,Stałą współpracą z Kierownikiem Sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
Realizacja projektu zgodnie z wytycznymi PO WER; Przeprowadzanie procedur rekrutacji 70 niepełnosprawnych uczestników projektu do 29 roku życia i zebranie kompletu dokumentów od uczestników projektu; Bieżący kontakt z uczestnika projektu; Organizacja staży dla uczestników projektu; Koordynowanie zadań w ramach ścieżki wsparcia przewidzianych dla uczestników projektu i ich organizacja techniczna; Zapewnienie realizacji wskaźników i rezultatów projektu; Zapewnienie prawidłowego prowadzenia, obiegu i archiwizowania dokumentacji projektu; Kontrola terminowości i jakości zadań; Zapewnienie sprawnej komunikacji w projekcie; Wizyty monitoringowe podczas udzielanego wsparcia.
WIELKOPOLSKA GRUPA PRAWNICZA KOZŁOWSKI, MAŹWA, SENDROWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
Integracja z katalogiem źródłowym oraz baza danych, konfiguracja ADDM, automatyzowanie procesu skanowania, analiza wymagań klienta w ww. obszarze. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prace nad stworzeniem hierarchii i pisania reguł do automatycznego Katalogu Amazon, zgodnych z przepisami; Kontrola czy produkty zostały przetestowane w certyfikowanych laboratoriach i czy są one zgodne z wymaganiami prawnymi kraju importującego; Klasyfikacja produktów na podstawie ich potencjalnego ryzyka oraz towarów niebezpiecznych do transportu oraz magazynowania; Podejmowanie działań mających na celu ochroną klienta przed otrzymaniem produktów niebezpiecznych, Analiza problemów z jakością oraz procesów; Rekomendowanie działań naprawczych.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
BIEŻĄCE ANALIZOWANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA WYKONANIE PRAC W OPARCIU O SPECYFIKACJE I WSTĘPNE HARMONOGRAMY REMONTÓW STATKÓW, PRZEPROWADZANIE OFERTACJI ORAZ NEGOCJACJI CENOWYCH NA PRACE STOCZNIOWE, WYSTAWIANIE ZAPOTRZEBOWAŃ DLA KOOPERANTÓW I OPRACOWYWANIE UMÓW W OPARCIU O KARTY OPISOWE I ZAMÓWIENIA Z WYDZIAŁÓW I OD TECHNOLOGÓW, REDAGOWANIE I NEGOCJOWANIE UMÓW Z KOOPERANTAMI, ROZLICZANIE PRAC WYKONYWANYCH PRZEZ KOOPERANTÓW ORAZ ROZLICZANIE FAKTUR WYSTAWIONYCH PRZEZ KOOPERANTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)