SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Łódź oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych: Sporządzanie umów o pracę, naliczanie wynagrodzeń, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie akt osobowych.
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TRAKTOROWA 126, 91-204 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych: Sporządzanie umów o pracę, naliczanie wynagrodzeń, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie akt osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Praktyka zawodowa z ksiegowości , płac i ZUS (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera, obsługa programu Płatnik i programów kadrowo-płacowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Żabieniec 46, 00-000 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Żabieniec
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Sprzątanie obiektów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2016
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-28 - Wiechlice (lubuskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; promocja i rekalma firmy; obsługa sekretariatu;
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami, - zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp z o.o. - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów,- współpracaz agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych oraz analiza działań marketingowych,-opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych i wspieranie działu sprzedaży,- ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług,-poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów firmy,-nawiązywanie i pielęgnowanie kontaktów w kraju i za granicą (B2B prowadzenie korespondencji z klientami firmy),-pełnienie funckji reporezentacyjnych i dbałość o dobry wizerunek firmy,-wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy,-współudział w kreowaniu strategii obsługi klientów i stałe raportowanie prowadzonych przez siebie prac.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2017-01-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
monitorowanie i realizacja planów, współpraca z kupcami strategicznymi i działem planowania produkcji, wywoływanie dostaw surowców, nadzorowanie procesu wyszukiwania, selekcji i kwalifikacji dostawców, negocjowanie cen i warunków dostaw materiałów, inicjowanie i prowadzenie działań związanych z optymalizacją kosztów, nadzór nad procesami reklamacji, nadzorowaniei ciągłe usprawnianie procesów w obszarze zakupów
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Namysłów (opolskie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów. Przygotowanie i nadzór nad remontami. Podatki od nieruchomości, lokalowe.
PSS Społem w Otwocku - 2016-05-17 - Otwock (mazowieckie)
kontrola stanów sanitarnych przed i w czasie produkcji, kontrola produkcji mięs i wędlin, kontrola pakowania mięs i wędlin
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
efektywne i wydajne wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji, oraz wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych,obsługa korespondencji archiwizacja dokumentów obsługa klienta poprzez organizację i obsługę spotkań, dokonywanie rezerwacji, pozyskiwanie dokumentów z urzędów, pomoc w przygotowywaniu dokumentów,obsługa urządzeń biurowych organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych itp., udział w targach/konferencjach
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-12-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pełna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, kupna, wynajmu oraz najmu nieruchomości; rozmowa telefoniczna z klientami, umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Będzin (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, bieżące kontakty z klientami na reynku europejskim, negocjacje, przygotowywanie ofert, praca w godz. 7-15
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
Zgodny
PUPH Technomechanika Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
EURASIA TRADING, CONTRACTING & HOSPITALITY SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
-organizacja i optymalizacja procesu sprzedaży,-praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wieliczka (małopolskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADOWYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU CORAX, NA KTÓRYM PRACUJE FIRMA FABA
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)