SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdynia oferta pracy P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana z Kolna 24/26, 81-351 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 - 4000 zł brutto,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku - w dziale sprzedaży lub handlowym. Dobra znajomość komputera, Internetu i technik sprzedaży.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Jana z Kolna 24/26, 81-351 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Jana z Kolna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2017
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 23.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce Projekty UE - Ogłoszenia Usługi społeczne na start lub na stronie www.uslugispolecznenastart.pl w zakładce Aktualności.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; kwalifikacje do prowadzenie treningu zastępowania agresji lub gotowość do podjęcia szkoleń; miejsce pracy: teren Gliwic
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy- sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Żywiec (śląskie)
- Raportowanie i analiza miesięcznych wyników;- Kalkulacja kosztów i analiza struktury kosztów;- Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Wągrowiec (wielkopolskie)
rozkrawanie i segregowanie pianek tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
- organizacja i planowanie imprez;- reklama i promocja imprez;- koordynacja działań.
Gminne Centrum Kultury w Nędzy - 2017-03-30 - Nędza (śląskie)
NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
LEADER SCHOOL KONIN ALINA BŁASZCZYK - 2016-03-15 - Konin (wielkopolskie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
testowanie, badanie i legalizacja przekaźników zabezpieczeń elektroenergetycznych linii przemysłowych i urządzeń stacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, przygotowanie danych do płac, obsługa systemu rejestracji czasu pracy, wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownia HR w innych zleconych zadaniach
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddziału. Zapewnienie poprawnego przepływu informacji między oddziałem a centralą firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 400 zł brutto premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjność, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, ofertowanie planowanych inwestycji
INNOTEC Sp.z o.o Recz - 2016-10-25 - Recz (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Katowice (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Produkcja opakowań drewnianych - obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, raportowanie produkcjipraca w godz. 6-14, 14-22
GLASS-SERVICE Sp. z o. o. Sp. komandytowa - 2017-04-13 - Chmielów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
konserwowanie istniejącej instalacji elektrycznej oraz diagnozowanie, wykrywanie i usuwanie uszkodzeń;
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Łazy (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie procesu technologicznego w celu zapewnienia ciągłosci odbioru i jakości oczyszczanych ścieków,- nastawianie,- obsługa i konserwacja urządzeń oczyszczalni ścieków,- monitoring przepompowni ścieków,- usuwanie awarii urządzeń i sieci,
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pniewy (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2016-07-19 - Głuchołazy (opolskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)