SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR Urbanowice oferta pracy "FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Urbanowice (opolskie)
Pracodawca: "FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOZIELSKA 48, 47-270 Urbanowice, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Urbanowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pawłowiczki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. min. średnie ekonomiczne, obsługa komputera, znajomość przepisów prawa pracy, zasad rachunkowości, prawo jazdy kat. BPraca pn-pt 7-15 tej.
Nazwa pracodawcy:
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
KOZIELSKA 48, 47-270 Urbanowice, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LIST MOTYWACYJNY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Pawłowiczki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Urbanowice
Ulica pracodawcy: KOZIELSKA
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 15.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta oraz dobór, sprzedaż art. medycznych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, drobne prace biurowe
"MARYŚ" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE Hanna Duda - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
- utrzymywanie trwałych relacji z klientami,- bieżąca obsługa zleceń,- dbanie o wizerunek produktów i Firmy na rynku;
PPHU "ARKA-DRUK" Artur Bach - 2018-03-08 - Łapy (podlaskie)
Obsługa logistyczna firmy, wypisywanie zleceń, prowadzenie dokumentacji logistycznej. Mile widziane doświadczenie zawodowe
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-27 - Mroczeń (wielkopolskie)
obsługa klienta, spotkań, tłumaczenia bieżace, sporządzanie ofert targów itp
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników, dbało.ść o dobro pracownika i pracodawcy
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Brak danych
MiS Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-08-05 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta, dbanie o porząeek i czystość lokalu, kontakt telefoniczny z klientem oraz warsztatami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tychy (śląskie)
Prace magazynowe. Wynagrodzenie podstawa 2000zł brutto + premia uznaniowa. Możliwość awansu. Kontakt z pracodawcą: PRACA (at) PARTNERPAPES.PL
PARTNER PAPES Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
PSYCHEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Wtórek (wielkopolskie)
produkcja mebli ogrodowych i sypialni
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dąbrówka (małopolskie)
jw.
Delices Francaises sp. z o.o. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie warunków sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Kompleksowa obsługa dokumentacji pracowniczej od zatrudnienia do zwolnienia.Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę oraz innych wynikających z potrzeb pracodawcy.Zgłaszanie wszelkich zmian dotyczących pracowników w programie Płatnik.Kontrola i wprowadzanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich oraz wszelkich innych nieobecności.Naliczanie wynagrodzeń i diet przysługujących pracownikom.mile widziana znajomość programu Navireo
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
zakładanie i prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzeń techniki biurowej
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Trzebinia (małopolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-06 - Tajęcina (podkarpackie)
Stanowisko do wyuczenia, sprawdzanie towaru i dbanie o czystość na hali, ewidencja w dokumentach powyższych rzeczy, udział w audytach.
APPLEX Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Sadkowice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kanału sprzedaży bezpośredniej i internetowej, obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zagadki (łódzkie)
Obsługa Klientów, fakturowanie, przygotowywanie zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
AMT DYSTRYBUCJA M. POLEWKA, Z. ŚMIAŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemu- nadzór nad podległym personelem- kontrola stanu technicznego opon na pojazdach- Uzupełnianie ciśnienia w oponach- przyjmowanie dostaw- kontrola stanów magazynowych
OMEGA TRUCK CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Pilzno (podkarpackie)